شوک بزرگ برای پرسپولیس؛ اولین واکنش به خبر استعفای گل محمدی

شوک بزرگ برای پرسپولیس؛  اولین واکنش به خبر استعفای گل محمدی

گلمعلی علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: سال آینده بازی های آسیایی را داریم و به آن نزدیک هستیم. ورزشکاران تشنه مسابقات و تمرین هستند و همه اینها گران است. بر این اساس طبیعی است که یکی از دغدغه های اصلی روسای فدراسیون ها مسائل مالی است.

وی افزود: سجادی به این موضوع واقف است چون خودش در ورزش بوده و شرایط را دیده است. با او صحبت کردم و دیدم که تلاش می کند سرمایه های خوبی تهیه کند چون می دانست مدال ها ارزشمند است. خدای نکرده مقامی که به دست می آید ارزشمند باشد. او سخت تلاش می کند. امیدوارم.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس و صحبت های گل محمدی گفت: ساعتی پیش این موضوع را در رسانه ها دیدم. حتی دیدم رسانه ای نوشت که هیات مدیره دور هم جمع شده و استعفای او را دیده اند که همه اش کذب است. نه جلسه ای برگزار کردیم و نه چیزی، کادر فنی کار خود را انجام می دهد. بازیکنان حق دارند، سخت کار می کنند و حقشان را می خواهند. از طرفی باشگاه به طور مرتب با مشکلاتی که در سال های اخیر به وجود آمده برخورد می کند. این مشکلات یک شبه بهبود نمی یابند و چندین سال طول می کشد.

وی تاکید کرد: حرف بچه ها حرف درستی است. آنها زحمت کشیده اند و خوب کار کرده اند و جان خود را می دهند و باید حقوق خود را به موقع دریافت کنند. آخرین اطلاعاتی که دارم این است که درویش در حال مشاوره است و با او در تماس هستیم تا زودتر پول را تهیه کند. باشگاه اسپانسر دارد و باید کنار هم بنشینند که بارها این کار انجام شده تا خدای ناکرده موفق شوند و اسپانسر به تعهداتش عمل کند. در هر صورت اعتراض بازیکنان موجه و حق آنهاست و باشگاه متعهد به انجام آن است.

علیپور درباره احتمال اینکه تا بهمن ماه این موضوع اتفاق بیفتد و باشگاه در فرابورس عرضه شود، گفت: اخیرا این موضوع در رسانه ها مطرح شده است. امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما باید با مدلی که دنیا برای اداره باشگاه از آن استفاده می کند، جلو برویم. اولین حرف در جهان توسط باشگاه پخش می شود. در واقع اساس کار ورزشی در دنیا روی باشگاه است. ما هم باید در این مسیر بیفتیم و باشگاه را اساس و اصل بدانیم. با فرمولی که سازمان خصوصی سازی می داند باید تغییر کند. ما الان نمی توانیم برای آنها تصمیم بگیریم. کار آنجاست و باید فرمولی برای خصوصی سازی باشگاه پیدا کنند تا باشگاه بتواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و از این روال خارج شود.

وی درباره حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا و صحبت های اخیر ذوالفقار نسب گفت: هنوز خوش بینی وجود دارد. ما و هواداران دوست داریم تا آخرین لحظه این اتفاق تکرار شود و نظر کنفدراسیون آسیا تغییر کند، اما فکر می کنم نظر آنها روشن است و ما را حذف کردند. ردیابی مشکل در جاهای دیگر، مانند CAS، زمان بر است. من فکر می کنم باید با این موضوع کنار بیاییم و حداقل این مشکلات را برای سال آینده تکرار نکنیم.

علیپور درباره پست های مختلف ذوالفقار نسب گفت: او چهره ای شناخته شده و معتبر و بازیکن ملی و دانشگاهی است. حضور او در همه جا امیدوار کننده است، یعنی می تواند کمک کند و اوضاع را بهتر کند. من نمی توانم در این مورد نظر بدهم، من خودم اینجا هستم، جلسه دارم و جلسه تصمیم می گیرد و وقتی خواستند می توانند من را بیرون بیاورند و یکی دیگر را بیاورند. مهم این است که تاثیر مثبت داشته باشیم و بتوانیم جلو برویم، حداقل به گذشته نگاه کنیم که بگوییم قدم مثبتی برداشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید