شوکه شدن شورای شهرداری الوند از استعفای شهردار/چرا نامه استعفای رسانه های اصلاح طلب منتشر شد؟!

حسین هاشمی پس از یک سال سکانداری شهرداری الوند استعفانامه خود را به شورای شهر الوند تقدیم کرد و ماجرای استعفای وی پیش از تایید مقامات رسمی و شورای شهر الوند ابتدا در رسانه های اصلاح طلب استان منتشر شد.

هاشمی در این نامه دلیل استعفای خود را وجود فشارهای پنهان و پنهان و دخالت ناروا افراد ذی نفوذ و خودخواه در امور مدیریت شهری الوند دانسته و در بخشی از نامه آمده است:

اکنون که ماموریت اداری من برای دومین سال قطعی شده است، با بررسی شرایط و بسترهای موجود برای ادامه خدمت، می بینیم که فشارهای پنهان و پنهان و دخالت های ناروا توسط افراد ذی نفوذ و جاه طلب، فرصت خودسازی را سلب کرده است. کارهای مهم و بزرگ و تلاش کنیم شهرداری و شورای شهر را در فرصت های بیهوده و بیهوده درگیر کنیم.»

شهردار الوند در بخشی دیگر به تحقیرها اشاره کرد و گفت; «شورای محترم شهر و شهردار منتخب با شعار مبارزه با فساد وارد عرصه مدیریت شهری شدند و در یک سال گذشته همواره تلاش کرده اند به وعده خود مبنی بر احیای اموال شهرداری و جلوگیری از فساد عمل کنند. نه تنها نتوانستیم از متصدیان مالکیت بگیریم، بلکه عرصه در مدیریت شهری تنگ شد و در اقدام دوم متهم به سختگیری و خستگی و خشکی در مسائل مالی شدیم و به ویژه خواران همچنان بر آنها اصرار دارند. معیشت ناسپاس

خبرنگار صبح قزوین; موضوع از سوی شورای شهر الوند پیگیری شد و حاتمی نایب رئیس این شورا در آستانه برگزاری جلسه شورای شهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: استعفای شهردار الوند به تازگی توسط اعضای شورا و ما در جلسه امشب در مورد آن بحث خواهیم کرد.

وی افزود: اعضای شورا از جزئیات این استعفا اطلاعی نداشتند و دقایقی پیش نامه ای به دست ما رسید که در جلسه برای تصمیم گیری آن را می خوانیم.

نائب رئیس شورای شهر الوند گفت: البته در خصوص مواردی که در نامه منتشر شده در برخی رسانه های اصلاح طلب درباره دلایل استعفای آقای هاشمی منتشر شده است، اعضای شورا گلایه داشتند چرا که مطالب بیان شده صحت نداشته و چنین فضایی حاکم است. مدیریت شهری الوند

حاتمی گفت: فشار جدی ای که آقای هاشمی در مورد اداره شهر عنوان کردند اصلا اتفاق نیفتاده است و تاکنون اعضای شورای شهر الوند هیچ فشاری در خصوص تصمیمات ایشان نداشته اند.

وی افزود: هیئت مدیره شهرک صنعتی البرز با تصمیم آقای هاشمی انتخاب شد و شورای شهر از ایشان حمایت کرد و این فضا در تمام تصمیمات ایشان لحاظ شد.

این عضو شورای شهر الوند بیان کرد: شهردار در تمامی تصمیمات به صورت مستقل عمل می کرد و اعضای شورا در نقش مشاور و نظارت در کنار وی بودند و در تصمیمات وی دخالتی نداشتند.

حاتمی گفت: از این ماجرا که قبل از تقدیم استعفا به شورای شهر در رسانه های اصلاح طلب منتشر شد بسیار متاسفیم و این موضوع برای ما جای سوال و تعجب دارد.

نایب رئیس شورای شهر الوند خاطرنشان کرد: نتیجه تایید یا رد استعفای شهردار الوند در پایان جلسه امشب شورا مشخص می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید