انتخاب شهردار الوند هفته آینده نهایی می شود

هاشمی دلیل استعفای خود را وجود فشارهای آشکار و پنهان و دخالت های نابجای افراد ذی نفوذ و جاه طلب در امور مدیریت شهری الوند عنوان کرد. البته شورای شهر الوند این موارد را تکذیب کرد و در نهایت استعفای هاشمی از سوی شورا پذیرفته شد.

در حال حاضر معاون شهردار الوند محمد ذوالقدریها از سوی اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده است تا نسخه نهایی شهرداری اجرایی شود.

گمانه زنی هایی درباره گزینه های شهردار الوند وجود دارد اما باید دید تصمیم نهایی شورا چه خواهد بود.

بر اساس گزارش ها، خاتمی، عضو و نایب رئیس شورای شهر الوند، حامد کاسبودوند، محمد ذوالقدریها، سرپرست فعلی شهردار الوند، غلامحسین اسلامی صدر از جمله گزینه های مد نظر شهرداری الوند هستند.

اباذرعلمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین؛ وی با اشاره به آخرین وضعیت انتخابات شهردار الوند گفت: در حالی که برنامه تعدادی از کاندیداها با برگزاری جلسات مختلف ارائه شده است، چهار نامزد دیگر هنوز برنامه های خود را ارائه نکرده اند.

وی افزود: جلسه معرفی کاندیداهای باقی مانده چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر الوند با پیش بینی نهایی شدن انتخاب شهردار الوند در هفته آینده تصریح کرد: در انتخاب شهردار به شاخص های مختلفی مانند سطح تحصیلات، نظافت، تجربه، بومی بودن نگاه کردیم که البته اولویت ما بومی است.

عالمی یادآور شد: اگرچه برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداها در سالن شورای شهرداری در الوند مناسب است اما نمی توان گفت که فرد خاصی شانس بیشتری برای هدایت شهرداری دارد.

وی با اشاره به گمانه زنی ها مبنی بر انتخاب غلامحسین اسلامی صدر به عنوان شهردار الوند گفت: چندین بار با وی تماس گرفته ایم اما هیچ برنامه ای به شورای شهر ارائه نکرده است.

به گزارش صبح قزوین ، موضوع انتخاب شهردار الوند یکی از معضلاتی است که این شهر در سال های اخیر با آن دست به گریبان بوده و البته عوارضی نیز دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید