شهردار زنجان در هفته جاری انتخاب می شود

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789477

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهردار زنجان در هفته جاری انتخاب می شود، گفت: امیدواریم شهرداری زنجان مردی توانمند و قوی انتخاب شود و قول می دهیم کاستی های گذشته جبران شود. و شهردار با یک اراده تلاش خواهد کرد.» و رضایت حاصله انتخاب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; منصور مرادلو امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن زنجان در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت انتخاب شهردار زنجان اظهار کرد: تلاش شد امروز جلسه شورای شهر برگزار شود که احتمالاً به دلیل حضور برخی از اعضا در داخل و خارج از زنجان است. جلسه فردا (یکشنبه) برای انتخاب شهردار در داخل ساختمان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با رایزنی های انجام شده به توافق رسیده ایم و در تلاش هستیم تا با رای بالای اعضای شورای شهرداری شهردار زنجان را انتخاب کنیم.

مرادلو با اشاره به اتفاقات 4 ماهه و 4 سال آینده افزود: تلاش می کنیم با همفکری، اتحاد و همدلی کار کنیم و انتخاب شهردار باید با رای زیاد باشد. “

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه شهردار زنجان در هفته جاری انتخاب می شود، گفت: یک وضعیت این است که شهردار زنجان در بین 6 گزینه دیگر قرار دارد اما افراد دیگری هم هستند که می توانند از این راه بروند. “

وی با بیان اینکه وزارت کشور تاکید کرد که تکلیف انتخاب شهردار باید زودتر مشخص شود، افزود: بر اساس قانون، مدت زمان منصور سلطانی محمدی 2 ماه دیگر تمدید شده است، اما در تلاش هستیم شهرداری زنجان را موظف کنیم. “در اسرع وقت تعیین کنید.

مرادلو گفت: ما نمی خواهیم داستان انتخاب شهردار قبلی (عباس رشاد) تکرار شود. «مسائل حقوقی و منشأ افرادی که می خواهند بیایند بسیار مهم است.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد شهردار زنجان در این مدت گفت: شورا و شهرداری تلاش کرده اند منسجم و هماهنگ باشند و با توجه به اینکه کار با بدنه شهرداری نیاز به هماهنگی، قوت دارد، پیگیری جدی است. و همانطور که از بدنه شهردار بود، شخصا فکر می کنم در ارائه خود موفق بوده است، اما تلاش می شود تا روند انتخاب شهردار تسریع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار موج رسا; او گفت: «اگر شهردار منتخب بعدی رد صلاحیت شود، آیا به تلاش برای رای خود ادامه می دهید.

وی در خصوص احتمال انتخاب شهردار از بین گزینه های 6 کاندیدای دیگر، گفت: پیشنهاداتی مطرح شد و نمی دانیم این راه را خواهیم رفت یا خیر.

مرادلو گفت: زمانی که شورا رزومه خود را جمع آوری کرد عده ای آماده بودند که بنا به دلایلی از ارسال رزومه خودداری کردند اما امروز آماده ارائه رزومه برای نسخه شهرداری هستند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا می دانستند چرا این افراد رزومه خود را ارائه نکردند، افزود: امیدواریم فردی توانمند و قوی برای شهرداری زنجان انتخاب شود و قول می دهیم کاستی های گذشته جبران و جبران شود. برای انتخاب شهردار تلاش کرد.» دستیابی به اراده، تلاش و رضایت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید