خبر استعفای گل محمدی چیست؟

این تغییرات با هدف تغییر شرایط سرخپوشان صورت گرفت اما این اتفاق نه تنها رخ نداد بلکه به نظر می رسد زیر خاکستر آتشی وجود دارد که هر لحظه دامن تیم را می گیرد. جدا از اینکه سرخپوشان برای نیم فصل باید بازیکنان جدیدی را به ترکیب خود اضافه کنند و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است، بازیکنان فعلی این تیم در وضعیت چندان مطلوبی قرار ندارند که این موضوع در پس از آن مشهود است. مصاحبه با پرسپولیس

ظاهرا بازیکنان پرسپولیس در یک ماه اخیر 3 الی 4 بار تصمیم گرفته اند برای اعتراض خود در تمرین شرکت نکنند اما گل محمدی با صحبت با بازیکنان این تیم مانع این کار شد. سرمربی پرسپولیس که همچنان با صدری در ارتباط بود، از طرف مدیران باشگاه به بازیکنانش قول داد تا 21 دی ماه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود، اما استعفای یک شبه و اینستاگرام سرمربی سرخپوشان همه را شوکه کرد تا اوضاع بدتر شود.

بازیکنان پرسپولیس که منتظر دریافت پول بودند در جدایی صدری صبرشان را از دست دادند اما حضور درویش و هیات مدیره جدید در اردوی قبل از بازی با فجر سپاسی باعث شد مشکلات خود را با مدیریت در میان بگذارند و به نوعی تامین کنند. اولین چراغ راه برای مدیریت جدید آن را روشن کنید. در همین حال سیدجلال حسینی کاپیتان تیم به تشریح مشکلات مالی بازیکنان درویش پرداخت و از او پرسید که چگونه می خواهید مطالبات بازیکنان را پرداخت کنید و از پرسپولیس جدا شد.

اما وعده دراویش به مذاق بازیکنان پرسپولیس خوش نیامد که از قول مدیران قبلی و همچنین مشکلات مالی ناراحت هستند و ناامیدی از اظهارات آنها بعد از بازی با فجر سپاسی احساس شد. مدیرعامل پرسپولیس با شنیدن موجی از اعتراضات بازیکنان، قول داد به زودی مبلغی از مطالبات آنها را پرداخت کند، اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده است و به نظر می رسد در صورت بازی این تیم مقابل فولاد، بازیکنان این تیم نمی خواهد مطالبات خود را پرداخت کند. در تمرینات شرکت نکنید. نکته نگران کننده این است که کارگزاری که با صدری قرارداد داشته به تعهدات خود عمل کرده است و اگر پرسپولیس دنبال اسپانسر نرود قطعا مشکلاتی به وجود می آید.

به این مشکلات باید مذاکره زیر پوستی برخی باشگاه ها با بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل را نیز اضافه کرد. برخی از بازیکنان پرسپولیس تنها 20 درصد از مطالبات خود را دریافت می کنند و حتی در صورت داشتن پیشنهاد مناسب می توانند قرارداد خود را فسخ کنند. حضور علیپور و مسجدی در هیات مدیره جدید پرسپولیس که پیش از این در این باشگاه حضور داشتند اما کمک مالی چندانی به باشگاه نکردند در کنار ذوالفقار نسب که در روزهای گذشته تنها بر حواشی این باشگاه افزوده بود. بازیکنان پرسپولیس

گل محمدی که از عمل نکردن به وعده هایش و انصراف پدر وسطی برای بازیکنان ناراحت است، نمی خواهد با درخواست و درخواست این تیم را جمع کند، اما از سوی دیگر نگران اضافه شدن بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان فعلی است. . شاید به همین دلیل است که امروز شایعه استعفای او در رسانه ها منتشر شد اما در حال حاضر سرمربی پرسپولیس در حال بررسی شرایط است و به همین دلیل اظهارنظر رسمی در این زمینه نمی کند. مشخص نیست گل محمدی در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت اما شاید سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است تلاش باشگاه را برای بهبود شرایط بیشتر کند اما بی شک نگرانی هایی وجود دارد که نمی توان آن را کتمان کرد. کمانی هم دارد و اگر بعد از بازی فولاد روزنه امیدی نبیند در این تیم نمی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید