منتظر مهاجم ترین پرسپولیس باشید. نقشه ویژه یحیی

منتظر مهاجم ترین پرسپولیس باشید.  نقشه ویژه یحیی

دیدار دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران در حالی با اشتباه حامد لک با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید که یحیی گل محمدی از این نتیجه اصلا راضی نبود.

حالا خبرها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس برنامه ویژه ای برای استفاده از دو مهاجم تخصصی در تیمش برای بازی با هواداران دارد. پرسپولیس در حال حاضر 3 مهاجم تخصصی دارد. مهدی عبدی، شیرزد تمیرف و حامد پاکدل.

شنیده ها حاکی از آن است که مهدی عبدی بهترین گلزن پرسپولیس (با 7 گل زده) باید از ابتدا در ترکیب پرسپولیس باشد. این مهاجم جوان در این فصل تردیدهای زیادی داشت اما با توجه به دقایقی که در تیمش حضور داشت، عملکرد قابل قبولی داشت و گل های مهمی هم به ثمر رساند.

اخیراً شنیده می شود که یک تیم قطری هم درخواست مهدی عبدی را داده و شاید یکی از دلایل فیکس این مهاجم فریم محور همین مشکل باشد.

با این حال زوج مهدی عبدی را باید از بین شیرزد تمیرف و حامد پاکدل انتخاب کرد. تمیروف به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ازبکستان در تمرین پرسپولیس غایب بود اما آماده بازگشت است.

حامد پاکدل نیز در آخرین تمرینات پرسپولیس آمادگی، انگیزه و تلاش زیادی از خود نشان داد و این بار ممکن است یحیی گل محمدی از همان ابتدا برای او بازی کند.

در تمام این تفاسیر اراده سرمربی پرسپولیس برای لو دادن هجومی ترین پرسپولیس در سال 1401 مشخص است که در اولین بازی این تیم اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید