منتظر سورپرایز ویژه گل محمدی باشید

منتظر سورپرایز ویژه گل محمدی باشید

اردوی سرخپوشان تهران گزارش می دهد که یحیی گل محمدی تصمیم دارد در این دیدار به چند بازیکن اصلی استراحت دهد و از ذخیره ها یا کسانی که در طول فصل کمتر بازی کرده اند استفاده کند.

طبق شنیده ها وحید امیری و مهدی ترابی در این دیدار حذفی قطعا استراحت خواهند کرد. امیری ستاره 33 ساله تیم ملی در ماه های اخیر فرصتی برای ریکاوری و استراحت نداشته و بار دیگر برای تیم ملی و پرسپولیس بازی می کند. آچار فرانسوی خوش اخلاق فوتبال ایران در این مدت در پست های مختلف و اغلب 90 دقیقه برای تیم ملی و باشگاهش بازی کرده است و شاید توربین ویستا و جام حذفی بهترین فرصت برای ریکاوری باشد. مهدی ترابی نیز به دلیل مصدومیت نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند و بازی با او ریسک بزرگی برای یحیی گل محمدی است.

به غیر از این دو، شنیده ها حاکی از آن است که افراد دیگری نیز در دیدار حذفی با تیم لیگ یک استراحت خواهند کرد. اکثر بازیکنانی که شانس حضور در لیگ را نداشتند در این دیدار به میدان می روند اما …

طبق اخبار، یحیی گل محمدی نمی خواهد زیاد ریسک کند زیرا تاریخ کاسکایز و حذف برانکو در سال 2016 توسط تیم دسته دومی را به خوبی به یاد دارد.

پنج سال پیش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اولین بازی خود در جام حذفی در ورزشگاه یادواره شیراز به مصاف قشقایی رفت و در پایان وقت قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و هر دو تیم نتوانستند در وقت اضافه به گل برسند تا به پیروزی برسند. جریمه. برای روشن شدن. در نهایت قشقایی با نتیجه هفت بر شش پنالتی را برد و به مرحله بعد راه یافت!

حالا یحیی گل محمدی تصمیم گرفته تعدادی از بازیکنان اصلی را در زمین و برخی دیگر را نیمکت نشین کند تا در صورت گره خوردن بازی از آنها استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید