منتظر سورپرایز ژاوی باشید روز جدید

منتظر سورپرایز ژاوی باشید

دربی کاتالان بین بارسا و اسپانیول امشب در نوکمپ برگزار می شود که اولین حضور ژاوی روی نیمکت آبی اناری ها نیز محسوب می شود.

اسطوره بارسا از این دیدار تمرینات خود را در باشگاه کاتالان آغاز خواهد کرد و خواهیم دید که بارسا چه دستاوردی خواهد داشت. بارسا در حال حاضر 11 امتیاز کمتر از سوسیداد صدرنشین است

ژاوی در کنفرانس خبری گفت: من ترکیب اصلی را مشخص نکرده ام و همه چیز به آخرین جلسه تمرینی بستگی دارد. احتمالا شاهد شگفتی هایی خواهیم بود. بعد از آخرین تمرین در مورد ترکیب اصلی نتیجه خواهم گرفت. من آرام هستم و مثبت فکر می کنم. برای بازگشت به نوکمپ، جایی که همیشه در خانه بوده ام، هیجان زده و هیجان زده هستم. الان نسبت به دوران فوتبالم استرس کمتری دارم. فوتبالیست بودن برای من سخت تر از مربی شدن است.

ژاوی به ستاره 17 ساله بارسا گفت: “در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک پست چه خواهد کرد.” او توانایی بازی در چندین پست مختلف را دارد. گاو برای من یک بازیکن کلیدی است و با اینکه هنوز جوان است، توانست در بازی های بزرگ تفاوت ایجاد کند.

دنی آلوز می گوید: «او چیزهای زیادی به ما اضافه خواهد کرد. آلوز یک برنده است و به روحیه پیروزی ما کمک می کند. جذب او از هیچ جهت بار سنگینی نداشت. من بازی های او را دیده ام و می دانم که در فرم است. من با دنی همبازی بودم و او هنوز هم یکی از بهترین ها در پست خود است. متأسفانه او تا ژانویه حق بازی برای ما را نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید