آغاز پویش نذر فرهنگی باشید مهمان من باشید / از اکران فیلم جایگاه مهدی در مناطق کم برخوردار حمایت کنید.


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822859

برای ترویج عدالت فرهنگی، تماشاگران محبوب جشنواره فیلم عمار، جنبش فرهنگی «مهمان من باش» را راه‌اندازی کرده‌اند که در آن بلیت تماشای فیلم‌های انقلابی در مناطق کم‌درآمد می‌تواند توسط خیریه‌های فرهنگی از سوی مخاطبان و علاقه‌مندان تأمین شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهنام خانوم محمدی، مسئول پویش نذر فرهنگی مهمان من باش، درباره اجرای این طرح گفت: از خیران از طریق خیریه فرهنگی، شرایطی را فراهم کنیم تا مردم مناطق کم برخوردار به تماشای این اثر جذاب بنشینند..

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این پروژه و بازخورد دو فیلم «دیدن این فیلم جرم است» و مستند «دیوار نگار» که در زمان اکران آنها ساخته شد، گفت: خوشبختانه با مشارکت خوب مردم، این دو اثر در مناطق مختلف و کمتر برخوردار سیستان و بلوچستان به نمایش درآمد.

خانم محمدی گفت: در این پویش قیمت هر بلیت یا هر «سهم نذری» 15 هزار تن است. ammaryar.ir/nazri آنها می توانند نقش خوبی در این امر داشته باشند.

گفتنی است، پیش بینی می شود «مهمان من باش» با همکاری «اکران مردمی جشنواره عمار» و سامانه «عماریار» برای حمایت از اکران فیلم در مناطق فقیرنشین و فقیرنشین کشور ادامه یابد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید