اکران دو فیلم «نمور» و «شین» در اکران سینما


ساعت: 15:41
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895064

فیلم نامور به کارگردانی داود بیدل و تهیه کنندگی یاسر جعفری در سرگروه ملت و فیلم درخشش به کارگردانی میتم کزازی از چهارشنبه 25 شهریور در سرگروه مگامال اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هیئت مدیره اتحادیه نمایش امروز یکشنبه 22 شهریورماه برگزار شد و بر این اساس فیلم سینمایی «نامور» به کارگردانی داود بدل و تهیه کنندگی یاسر جعفری در گروه رهبری ملت و فیلم «شین» به تصویب رسید. به کارگردانی میثم کزازی چهارشنبه 25 شهریور در گروه اصلی تایید شد. Megamall نمایش داده خواهد شد.

در این نشست قرارداد اکران دو فیلم «جوجه تیغی» به کارگردانی مستانه مهاجر و پخش فیلم «فیلمیران» به کارگردانی «کورش» پس از فیلم «ابلق» و فیلم «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و پخش شد. توسط «نمایش گستران» در گروه اصلی «ایران مال» پس از فیلم «پسر دلفین» به ثبت رسید.

همچنین طرح اجرای «قیمت شناور بلیت سینما» نیز توسط شورا جمع بندی و در قالب نامه ای به رئیس سازمان سینمایی ارسال شد.

فیلم «نامور» درباره داود برادر بزرگتر خانواده است که به اصرار دانیال به همراه همسرش سمیرا و دخترش آرام به شمال می روند تا پس از پانزده سال با خواهرش دلارام آشتی کنند. دلارام پس از رسیدن به شمال آنها را رد می کند و دیوید تصمیم می گیرد برگردد و…

محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن پور، باربد بابایی، نسیم ادبی و …. در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.

«شین» نیز یک درام خانوادگی دلهره آور و مرموز است و در خلاصه داستان آن آمده است: «اثر ظلم در دنیا باقی می ماند و ما همیشه وقت کافی برای جبران نداریم… نوشین این را با تمام وجود می یابد. پس از فاش کردن خانواده راز آنها.”

در این فیلم شهاب حسینی به عنوان کارگردان و مشاور بازیگری به همراه تهیه کننده حضور دارند و همچنین جمشید هاشم پور، علی شادمان، محمود پاک نیت، هوشنگ توکلی، زنده سیامک اطلسی، آتش تاکی پور، افسانا ناصری، غزل نظر، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث و مهدی بجستانی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید