اهدای ۱۸۶ هزار کتاب در پویش نذر کتاب توسط دانش‌آموزان اصفهانی به مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش:

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: سال گذشته ۱۷۶ هزار کتاب در پویش نذر کتاب و یار مهربان توسط دانش‌آموزان به کتابخانه‌های مدارس اهدا شد.


به گزارش خبرنگار
استان‌ها
خبرگزاری موج


، مهدی نم نبات در آیین استانی نکوداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی بیان کرد: کتابخانه‌های مدارس و کلاسی تأثیر مهمی در تشویق دانش‌آموزان به مطالعه دارند سال گذشته ۱۷۶ هزار کتاب در پویش نذر کتاب و یار مهربان توسط دانش‌آموزان به کتابخانه‌های مدارس اهدا شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان اظهار داشت: کتابخانه‌های مدارس و کلاسی تأثیر مهمی در تشویق دانش‌آموزان به مطالعه دارند سال گذشته ۱۷۶ هزار کتاب در پویش نذر کتاب و یار مهربان توسط دانش‌آموزان به کتابخانه‌های مدارس اهدا شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت:اساس و زیربنای شخصیت انسان در سال‌های اول زندگی پایه‌گذاری می‌شود و آموخته‌های این دوران، تأثیر عمیقی بر زندگی فرد دارد، بنابراین اگر مطالب خواندنی مفید و سازنده در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گیرد و آنها از همان سنین کودکی به مطالعه عادت کنند، راه‌ورسم زندگی را خواهند آموخت و تحت‌تأثیر داستان‌ها و کتاب‌های آموزنده، به رشد و تکامل خواهند رسید و در آینده نیز برای حل مشکلات خود از کتاب کمک خواهند گرفت.

 




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید