اهدای جهیزیه 186 سری از درآمد خرگوش استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مجید مومنی مدیرکل کمیته همیاری استان مرکزی در جلسه شورای زکات در فراهان گفت: استان مرکزی دارای یک میلیون و 429 هزار نفر جمعیت، بیش از 400 هزار خانوار، 12 شهر، 33 شهرستان، 23 بخش در این استان و بیش از یک شهرستان است. هزار روستا. در این استان 803 روستای مشمول زکات وجود دارد.

مومنی گفت: بحمدالله ۷۸۶ روستای این استان عامل زکات هستند و در این روستاها زکات را جمع آوری می کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته 48 میلیارد و 500 میلیون تن زکات واجب و مستحب در استان جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته مددکاری استان مرکزی افزود: در حال حاضر 1887 کارگزار افتخاری و همچنین روحانی در امر ترویج و جمع آوری زکات با شورای زکات استان همکاری می کنند.

مومنی گفت: از 896 سری جهیزیه اهدایی استان مرکزی در سال گذشته، 186 فقره از محل زکات هزینه و به جوانان نیازمند اهدا شد.


زکات موجب عدالت توزیعی در جامعه می شود

حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه شهرستان فراهان گفت: دستگیری از نیازمندان و محرومان نزد خداوند متعال محفوظ است و خداوند نسبت به بندگانش بسیار مهربان و مهربان است.

یعکوبی گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش بسیار مهم است و ما بندگان جامعه اسلامی هر چقدر هم که تلاش کنیم شرمنده پروردگارمان هستیم.

وی ادامه داد: زکات یک وظیفه الهی است و موجب عدالت در جامعه می شود.


توانمندسازی مهمترین اقدام کمیته امداد است

آغزیارتی فرماندار شهرستان فراهان با اشاره به اینکه مددجویان ولی امر ما هستند و خدمت رسانی به آنان بر عهده تمامی کارکنان جامعه اسلامی است، گفت: با تشکر از خدمات و تلاش های کمیته در راستای خدمت رسانی به نیازمندان. و رسیدگی به نیازمندان».

آغازیارتی گفت: توانمندسازی مهمترین اقدام کمیته امداد است و امیدواریم با تعامل بهتر و خدمات رسانی بهتر توانمندسازی با جدیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید