اهدای 100 سری جهیزیه در دهه بصیرت در نوشهر

ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796303

مهرداد ابراهیم پور از اهدای 100 سری جهیزیه به نیازمندان در دهه بصیرت در شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مهرداد ابراهیم پور چهارشنبه شب در نشست خبری به مناسبت دهه بصیرت و یادواره شهدای این شهرستان با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند، اظهار داشت: این جلسه و برنامه های دهه بصیرت را برگزار می کنیم. به یاری شهدا.”

ابراهیم پور گفت: انقلاب اسلامی پر از حوادث مختلف است که برخی از آنها نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ما هستند. از جمله 18 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری که حماسه مردم و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور خود در روز عاشورا در راهپیمایی 18 دی به اهانت ها و یاغیان آن روزها نقطه عطفی در تاریخ اسلام است. انقلاب و برگ زرین دیگر در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال، وحدت، انسجام و بصیرت مردمی است که در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کردند، گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی است. روز روشنگری و میثاق با ولایت و بصیرت دهه نهم دی ماه یوم الله شد و مردم با خلق حماسه ای دیگر، دشمنان خدا و انقلاب اسلامی را ناامید کردند.

فرمانده سپاه نوشهر گفت: 18 دی ماه هشتاد و هشتمین روز قیام ایرانیان بود و خشم مقدس را در برابر توهین ها و توهین های عده ای بی احتیاطی و اجیر شده در روز عاشورا و مردم این دنیا نشان داد. در روز صور به سران شورش تیراندازی کردند و در جریان شورش پشت بدن نامبارک را مالیدند.

ابراهیم پور ادامه داد: در نهم دی ماه سال 88 مردم عزیز ما با حضور خودجوش و میلیونی خود بار دیگر حقانیت سیاسی و الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.

وی سپس با اشاره به اینکه در دومین سالگرد شهادت مردی هستیم که اسطوره جهاد و مقاومت است، گفت: پای روستا محکم بایستید.

وزیر امور خارجه با اشاره به ویژگی های سردار شهید سلیمانی در ولایتمداری، بصیرت، شجاعت و حمایت از ممالک مظلوم، گفت: به یاری خداوند در دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی; یادواره سرداران و شاهزادگان و 470 شهید شهرستان نوشهر برگزار می شود.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد: امسال در دهه بصیرت از 9 تا 29 دی ماه 50 عنوان برنامه در شهرستان پیش بینی می شود که با محوریت بصیرت اجرا می شود.

فرمانده سپاه نوشهر گفت: برنامه استقبال از شهدای نام آور دفاع مقدس 12 دی ماه از ساعت 9 صبح با حضور قدردانی مردم و یادواره سرداران، شاهزادگان و بیش از 470 شهید برگزار می شود. . در همان روز بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی برگزار می شود. شد.

وی با اشاره به برنامه های دهه بصیرت گفت: جهت یابی، راه اندازی میز خدمت و ویزیت رایگان در منطقه فقیرنشین، نهضت حمایت از ایمان 153 بسته معیشتی، 15 بسته دانش آموزی و 5 تبلت برای دانش آموزان نیازمند و طرح اهدای 100 جهیزیه مهم خواهد بود برنامه های دهه بصیرت در نوشهر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید