توزیع 2000 بسته زندگی و اهدای 25 سری جهیزیه در نوشهر

ساعت: 18:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802808

سیاوش مسلمی از اهدای 25 سری جهیزیه و توزیع 2000 بسته معیشتی به ویژه برنامه نهضت کمک های دینی در نوشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی امشب در مراسم ویژه نهضت کمک های دینی در نوشهر اظهار داشت: امروز هر چه داریم از عزت و برکت و رحمت و اقتدار به پاس زحمات مادران شهدا و خانواده های شهدا این خانواده های بزرگوار است. “

وی با تبریک میلاد با سعادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر و تشکر از همه خیرین افزود: مشکلات آنها باید حل شود و این کار خیر توسط خیرین انجام می شود. ، که جای تشکر و قدردانی است.

مسلمیم افزود: خیرین برای اقدامات بسیار خوب از جمله کمک و همکاری مؤمنانه همواره در کنار سپاه هستند تا بتوانیم بخشی از مشکلات حوزه ماموریت استان مازندران را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه خانه سازی برای نیازمندانی که به نیازمندان می رسند، یکی از روزهای بسیار خوبی است که با کمک سپاه بتوانیم از طریق خیرین رضایت این قشر زحمتکش استان مازندران را داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه به عنوان بخشی از بدنه نظام در پی پیگیری مشکلات استان هستیم که باید برطرف شود، افزود: چالش آبی که در استان با آن مواجه هستیم و امسال و در سال 1401 حدود 215 میلیارد تن برای استان جذب کردیم.

وی با بیان اینکه چالش آب در استان باید حل شود، ادامه داد: با همکاری آبفا، چالش آب در استان هرچند در شرایط آب و هوایی خوب است، اما به دلیل مشکلات زیرساختی و فنی در استان، شاهد مشکلات آبی هستیم. سال؛ برنامه ریزی کردیم که بتوانیم در دو ماه باقی مانده از سال و همچنین در شش ماهه سال 1401 بخشی از مشکلات را حل کنیم.

مسلم گفت: در مناطق بالادست و فقیرنشین باید مشکلات راه های روستایی و راه های بین مزرعه ای حل شود و در اهداف خوبی که با برگزاری جلسات مستمر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در نظر گرفته شد که از نهادهای انقلابی، بخشی از مشکلات با کمک دولت حل می شود.

گفتنی است در این مراسم به مناسبت روز مادر از دو مادر شهید بزرگوار تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید