ازدواج نیازمند حمایت مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد/ اهدای سری 1455 جهیزیه به کمیته امداد


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917167

مبشری از اهدای 1455 دستگاه جهیزیه به مردم این استان به ارزش 44 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، ازدواج و تشکیل خانواده یک قرارداد مقدس و الهی بین زن و شوهر بر اساس فطرت الهی و فرمان خداوند متعال است.

بهترین تعبیر ازدواج را خداوند متعال در قرآن کریم، سوره روم، آیه 20 آورده است: «و من آیات الله را آفریدم و خود را برای ازدواج آفریدم، در آن ساکن شوند و در آن و خود ساکن شوند. محبت و رحمت نسبت به آنها، به این فکر خواهند کرد و از نشانه های او این است که شوهران شما را از جنس خودتان برای شما آفرید تا با آنها آرامش یابید و در این میان شما فضل و رحمت قرار داد. نشانه های گروهی است که می اندیشند!


5c2586d3 a1f9 46d2 9e6d 6cfedb049afe خبر خاکستری

بنابراین یکی از سیاست های مهم در جامعه حمایت از ازدواج زوج های جوان است تا با ایجاد خانواده، سیاست های افزایش جمعیت با ایجاد فرزند دنبال شود.

علاوه بر اهمیت ازدواج، برخی از زوجین از حداقل شرایط برای شروع زندگی محروم هستند. این گونه افراد محروم باید توسط نهادهای مختلف شناسایی و برای شروع زندگی از آنها حمایت شود.

در همین رابطه مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویار احمد در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص تامین جهیزیه زوج های جوان گفت: 50 سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان. در بین اعضای کمیته امداد منطقه 2 یاسوج شد.


3eb49e0d 4e06 480b 8331 13891ea84fc1 خبر خاکستری

کوباد مبشری گفت: این جهیزیه ها به نمایندگی از 1450 جهیزیه اهدایی به مردم روسیه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کوگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.

وی ارزش ریالی این جهیزیه ها را 44 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این جهیزیه ها شامل 5 کالا می شود؛ یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، بخاری و فرش وجود دارد.

مبشری بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و 455 جهیزیه بین اقشار بی بضاعت روس توزیع شده است و این طرح برای کمک به ازدواج افراد محروم ادامه دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان در پایان تاکید کرد: این جهیزیه به صورت متمرکز خریداری می شود و منابع آن از سوی خیرین و کمیته امداد تامین می شود و افزایش کمک ها موجب توزیع بیشتر جهیزیه بین نیازمندان می شود.

پایان پابهم/

دیدگاهتان را بنویسید