اهدای 10 سری جهیزیه به خانواده های بیماران کلیوی استان سمنان

ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783767

معاون قرارگاه سازندگی استان سمنان پیشنهاد کرد؛

کاشفی در خصوص اهدای جهیزیه به نیازمندان گفت: 10 سری جهیزیه به خانواده بیماران تحت پوشش انجمن بیماران کلیوی استان اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص اهدای جهیزیه به نیازمندان گفت: 10 دسته جهیزیه به خانواده بیماران تحت پوشش انجمن کلیوی استان اهدا شد.

کاشفی با بیان اینکه این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ارزنده ازدواج آسان و تجربه در ایجاد خانواده برای جوانان محروم انجام شده است، افزود: لوازم خانگی اولیه و اولیه با همکاری انجمن کلیه و سازندگی و محرومیت زدایی سپاه سمنان تامین می شود. استان. خانواده های نیازمند در شهرستان های شاهرود و دامگان توزیع می شوند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه ارزش واقعی هر سری جهیزیه 230 میلیون ریال است، تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات ملی و رونق صنعت بومی تمامی اقلام در این جهیزیه ها ارائه شده است. یک کارخانه هستند داخلی بود.

وی در خصوص المان های موجود در هر سری از این جهیزیه ها افزود: هر سری جهیزیه شامل 15 قلم کالای اساسی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، اجاق گاز و … برای شروع یک زندگی ساده است.

کاشفی با تاکید بر اینکه باید برای محرومیت زدایی در استان گام های موثرتری برداشته شود، تصریح کرد: نباید زوج منتظر جهیزیه داشته باشیم بنابراین باید زمینه ازدواج آسان را برای جوانان ایجاد کنیم.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه باید در حوزه جوانان و کمک به رفع مشکلات آنان تلاش بیشتری شود، گفت: جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه اسلامی نیازمند فراهم آوردن زمینه تحقق هستند. تمدن نوین اسلامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید