طعم شیرین مهرماه با دانش آموزان جهادگر / اهدای هزینه های نوسازی مدارس توسط مسئول فقهی در سپاه عاشورا


ساعت: 19:30
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895103

این روزها گروه های جهادی بسیج حوزه دانش آموزی مشغول خدمت رسانی به مردم منطقه خاروانه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج; گروه های جهادی آذربایجان شرقی چند هفته ای است که به دیدار مردم هاراوان می روند تا در حد توان به مشکلات و سوالات آنان کمک کنند.

ابراهیم زاده مسئول شورای جهاد ناحیه بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار آناج گفت: گروه های جهادی در قالب گروه شهید کسایی، ناحیه بسیج دانشجویی استان، دانشگاه فرهنگیان، پیام نور، دفتر بسیج دانشجویی که متشکل از دانشگاه های غیرانتفاعی و دانشگاه های علمی کاربردی و علوم پزشکی و گروه های مستقل مانند گروه آذربایجان و افوگ مهربانی به منطقه هاروانه آمدند.

وی ادامه داد: 25 گروه جهادی 300 نفره از 7 مرداد تا 24 شهریور در ورتزگان خدمات عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، دندانپزشکی و دامپزشکی ارائه می دهند و هم اکنون خواستار وجود گروه دندانپزشکی در روستای سرند ورتزگان هستند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید کسایی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: این گروه های جهادی در حال بازسازی، رنگ آمیزی و نورپردازی شش مدرسه در این منطقه هستند.

وی افزود: حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بازدید اخیر خود از این گروه های جهادی با وجود اینکه از فعالیت های دانشجویان جهادگر تقدیر کرد، هزینه تعمیر یک مدرسه در آن منطقه را بر عهده گرفت. .

دیدگاهتان را بنویسید