منتظر سورپرایز سرمربی استقلال هستیم؟

منتظر سورپرایز سرمربی استقلال هستیم؟

فولاد و شهرداری نوشهر فردا (یکشنبه) در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی حذفی یک بازی است و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد موفق تر است. سال گذشته تجربه خوب و شیرینی داشتیم و موفق شدیم جام حذفی را ببریم. سال گذشته با توجه به شرایطی که داشتیم بازی به بازی پیش رفتیم و توانستیم مسابقات خوبی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در جام حذفی امسال هر بازی برای ما فینال است و امیدواریم مقابل هر حریفی که روبرو می شویم با تمرکز بالا به پیروزی برسیم.

نکونام گفت: هر بازی می تواند سخت یا آسان باشد، اما تا زمانی که بازی تمام نشود، تا زمانی که بازی تمام نشود، اجازه نداریم تصمیمی بگیریم و نمی توانیم به مرحله بعد برویم.

او گفت: اگر تیمی روی جام حذفی تمرکز نکند، احتمالاً غافلگیرکننده خواهد بود. این تیم های گمنام بازیکنان ناشناخته ای دارند اما ما روی تیم خود تمرکز کرده و سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم مقابل ما تیم خوب، منسجم و شجاعی است اما پیروزی در دیدار فردا برای ما مهم است. برای شروع جام حذفی ابتدا باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا به شکل خوب و ثبات ادامه دهیم.

نکونام گفت: ترکیب اصلی تیم ما همیشه یک روز قبل از بازی مشخص می شود اما بازیکن اصلی و ذخیره نداریم و فردا با تمام توان بازی می کنیم.در خانه بازی می کنیم و باید پیروز شویم. همخوانی داشتن.

وی افزود: بازیکنان باید به استراحت و تغذیه توجه کنند و حرفه ای و آماده بازی باشند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به مصدومیت بازیکنان تیم فولاد و آخرین وضعیت آسیب شناسی پس از اضافه وزن، گفت: خوشبختانه وحید حیدریه به تمرینات اضافه شد و سه روز است که با این تیم تمرین می کند. ما سه بازیکن مصدوم داریم که هنوز نیامده اند، با پاتوسی جلسه داریم و او از این موضوع ناراحت است، اما وقتی در هفته سوم مصدوم شد، باید بیشتر مراقب او بود، او تلاش می کند تا به شرایط عالی برسد. پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان ایران است، اگر در فرم کامل باشد به این بازیکن نیاز داریم و او می خواهد پیشرفت کند.

دیدگاهتان را بنویسید