برای جلسه 15 دی ماه کاملا آماده هستیم / منتظر اعلام کتبی صلاحیت نامزدها هستیم.

ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796341

فرامرز کیانی زاده گفت: دعوتنامه برای حضور ارسال شده و آمادگی کامل برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فرامرز کیانی زاده سرپرست فدراسیون تکواندو گفت: سجادی می توانست تا زمان انتخابات ریاست قبلی فدراسیون را بر عهده بگیرد اما برای جلوگیری از تقلب و برگزاری انتخابات عادلانه به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد. “

رئیس فدراسیون تکواندو با ادای احترام به شهید گمنام آرمید در فدراسیون تکواندو افزود: شهدا ریشه در قلب و خاطرات مردم یک سرزمین دارند و هرگز توسط مردم پاک نمی شوند. فرهنگ شهادت همیشه در ایران وجود داشته و به همین دلیل پرچم ایران اسلامی در سراسر جهان برافراشته شده است. رفتار و مرگ ما باید مانند شهادت و اهل بیت باشد تا بتوانیم دین خود را با شهدا به خوبی ادا کنیم.

وی در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون گفت: مقدمات جلسه انتخابات طبق روال قانونی و به موقع انجام شد و گزارش وی به وزارت ورزش ارسال شد. کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران در زمان تعیین شده و بر اساس دستورالعمل مربوطه تشکیل و فهرست اعضا در وزارت ورزش اعلام می شود. دعوتنامه برای حضور اعضا ارسال شد و آمادگی کامل برای برگزاری نشست 24 دی ماه فدراسیون وجود دارد.

کیانی زاده افزود: پنج نامزد ریاست فدراسیون وجود دارد که منتظر اعلام کتبی صلاحیت آنها از سوی وزارت ورزش برای حضور در جلسه هستیم.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هفته های اول و دوم رقابت های لیگ برتر تکواندو برگزار شد و روز جمعه رقابت های لیگ نقش جهانی را برگزار می کنیم. روال عادی و امور جاری فدراسیون به خوبی پیش می رود و من بر روند آن نظارت کامل دارم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید