ترکیب تیم ملی کاراته بانوان برای مسابقات جهانی امارات مشخص شد

زمان: 15:19
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777181

با اتمام انتخاب تیم ملی کاراته در اردوی تیم داخل سالن ، تکلیف تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی امارات مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته ، مسابقات انتخابی در اردوی تیم ملی کاراته بانوان در دو مرحله برای یک سفر دو طرفه و به مدت دو روز برگزار می شود تا اینکه سرانجام اعضای تیم ملی برای مسابقات جهانی اماراتبه

این مسابقات با اوزان 50- ، 55- ، 61- ، 68- و 68+ برای تعیین بهترین کاراته در هر دسته سنگین وزن در بخش زنان برای اعزام به مسابقات جهانی کاراته برگزار شد.

در وزن منفی 50 کیلوگرم: سارا بهمنیار ، معصومه محسنیان ، سحر شیروانی و فاطمه گاسمی با یکدیگر رقابت کردند تا در نهایت سارا بهمنیار موفق شدنماینده این وزن در مسابقات جهانی

با وزن منفی 55 کیلوگرم: طراوت هاکسار ، آویشان باقری و فاطمه سعادتی با یکدیگر به رقابت پرداختند تا اینکه سرانجام تراوت حکسار موفق به نمایندگی از این وزن در مسابقات جهانی شد.

با وزن منفی 61 کیلوگرم: رزیتا علیپور ، ملیکا احدی و مهدیس دوستی در مسابقات خود شرکت کردند ، بنابراین رزیتا علیپور موفق شد نماینده این وزن در مسابقات جهانی شود.

با وزن منفی 68 کیلوگرم: مبینا حیدری و زهرا یاوری طی سه دور این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت مبینا حیدری توانست به عنوان نماینده این وزن به مسابقات جهانی اعزام شود.

لیلا برجعلی و فاطمه زهرا گلبندی نیز با وزن مثبت 68 کیلوگرم حضور داشتند و در پایان مسابقات نماینده این وزن در مسابقات جهانی لیلا برجعلی مشخص شد.

مسابقات جهانی کاراته از 16 تا 15 نوامبر به میزبانی دبی امارات برگزار می شود.

انتهای پیام /

ب

دیدگاهتان را بنویسید