ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی پس از پایان مسابقات مشخص می شود/ بحث رده بندی در مسابقات قزاقستان مهم است.


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842611

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به حضور تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات تورلیخانف گفت: روند انتخاب تیم ملی کشتی فرنگی بر اساس محورها و پس از آنالیز تطبیقی ​​تیم ملی در مسابقات مختلف انجام می شود. تیم نهایی حضور در مسابقات اسلامی و جهانی مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی با تسلیت به مردم استان های خوزستان و آبادان خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی با 12 کشتی گیر به مسابقات قزاقستان اعزام شد. جام جهانی نروژ نیز در ترکیب قرار دارد و این مسابقات اولین بازی بین المللی تیم ملی خواهد بود.

حضرتی پور درباره این مسابقات گفت: با توجه به اینکه قزاقستان یک تورنمنت است، شرکت کنندگان آمادگی کامل ندارند، اما تا حدودی آمادگی دارند، البته رده بندی مهم است و رزمی کاران شما رنکینگ هستند. آنها در حفظ آن خوب هستند. و کشتی گیرانی که رنکینگ خوبی ندارند، برای کسب امتیازهای خوبی برای مسابقات جهانی تلاش می کنند تا رتبه خود را ارتقا دهند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به برنامه مسابقات در قزاقستان افزود: تاکنون 16 کشور برای حضور در مسابقات قزاقستان اعلام آمادگی کرده اند و این رقابت ها در روزهای 12 و 23 خردادماه مسابقات در قزاقستان برگزار می شود. هفت دسته 22 خرداد و 23 خرداد. «3 مسابقات وزنه برداری برگزار می شود و تیم ملی کشتی فرنگی عصر روز 23 خرداد به تهران بازمی گردد.

حضرتی پور با بیان اینکه اردوی بعدی تیم ملی کشتی فرنگی از 21 خرداد پس از بازگشت این تیم از مسابقات قزاقستان آغاز می شود، گفت: این اردو برای حضور در مسابقات رده بندی ایتالیا خواهد بود.

وی با بیان اینکه روند انتخابی کشتی به صورت تورنمنت محور است، تاکید کرد: بعد از مسابقات جام ترون، انتخابی کشتی به صورت تورنمنت محور است، نفرات برتر مسابقات جام ترون که وارد اردو شده اند به تدریج در مسابقات مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند. ترکیب دو تیم شرکت کننده در رقابت های کشورهای اسلامی و جهانی صربستان مشخص می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید