قزاقستان معیار خوبی برای طلافروشان نروژی است/ روند انتخابی نهایی تیم ملی کشتی فرنگی پس از جام تختی آغاز می شود.


ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842925

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: رقابت های بین المللی جام ملت قزاقستان بولات تورلیخانوف معیاری جدی برای سه مدال طلای جهانی اعزامی به این مسابقات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان امینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با سه مدال طلای مسابقات جهانی نروژ و امیرحسین فیروزپور که ماه گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا طلا گرفت، امشب در قزاقستان راهی جدول رده بندی می شویم. به نقل از .. شرایط بدنی بچه ها خوب است و امیدوارم پر از مسابقات برگردیم.

امینی با اشاره به سطح این مسابقات گفت: با توجه به اسامی شرکت کنندگان مسابقات در سطح خوبی قرار دارد. هندی ها با عناوین جهانی به این مسابقات می آیند. قزاقستان میزبان با سه تیم وارد مسابقات می شود و مبارزان سایر تیم ها با کیفیت خواهند بود.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اعزام حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیرحسین زارع سه مدال طلای مسابقات جهانی نروژ در قزاقستان گفت: از نظر رده بندی.

وی با اشاره به برنامه تیم ملی کشتی آزاد بعد از مسابقات قزاقستان، خاطرنشان کرد: آزاد می شوند، بله حتما حضور دارند.

امینی افزود: پس از جام برندگان جام، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آغاز می شود و از مدعیان در تورنمنت های بین المللی یا مسابقات داخلی تست گرفته می شود تا ترکیب اصلی جام جهانی صربستان مشخص شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید