تست دوپینگ پارالمپیک زمستانی پکن از دو ورزشکار ایرانی منفی شد


ساعت: 05:15
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812630

تنها یک روز تا آغاز رسمی بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 پکن باقی مانده است و نمایندگان کشورمان برای چهارمین روز متوالی با قدرت و جدیت سپری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولان در خصوص شرایط کشوری این اعزام گفت: میزبان شرایط بسیار مطلوبی را از نظر اسکان، رعایت پروتکل های بهداشتی، حمل و نقل، پیست تمرینی و… برای همه ورزشکاران فراهم کرده است. و نمایندگان: «کشور ما هر روز تمرینات خود را در آرامش و شرایط مناسب دنبال می کند.

وی در خصوص برگزاری این مسابقات در شرایط همه گیر کرون گفت: میزبان برای هر شرکت کننده اعم از متسابق، مربی و… اتاق ویژه ای در نظر گرفته است و همچنین بعدازظهر همه شرکت کنندگان تست PCR را انجام می دهند و نتیجه به دست می آید. گرفته شده است.» تا صبح مشخص می شود که اگر فردی مریض شود، فوراً قرنطینه می شود.

شمشکی افزود: ورزشکاران ما در دو رشته اسنوبورد و اسکی صحرانوردی تمرینات خوبی داشته اند و تجهیزات آنها مدرن و استاندارد با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و امیدواریم ورزشکاران. بهترین عملکرد خود را در مسابقات نشان می دهند.”

وی در پایان از تست دوپینگ دو ورزشکار کشورمان در دهکده بازی ها قبل از شروع مسابقات خبر داد و افزود: چند روز پیش از ابوالفضل خطیبی و الهه قلی فلاح در رشته اسکی صحرای کانتری تست دوپینگ گرفته شد و تست دوپینگ هر دو انجام شد. ورزشکاران منفی بود مشکلات خاص.

بیش از 650 ورزشکار از 49 کشور جهان از 4 تا 10 مارس در بازی های پارالمپیک زمستانی پکن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید