تشکیل جلسه اجرایی فدراسیون تیراندازی/تصمیمات نایب رئیس، دبیر و نماینده باشگاه صادر شد


ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911191

جلسه هیئت فدراسیون تیراندازی صبح امروز سه شنبه در ساختمان فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، جلسه هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی امروز سه شنبه 3 آبان ماه با قرائت آیاتی از قرآن کریم و با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون، عباس برگزار شد. محمدی و کبری غیاثی نایب رئیس فدراسیون، سید سالار محمدنیا، چنگیز مسیب زاده، مرتضی ناجی، غلامعلی میرزاییان و محمد پاشا در محل تیراندازی فدراسیون بازداشت شدند.

در ابتدای این جلسه مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی گزارشی از اعزام تیم ملی تیراندازی به مسابقات جهانی مصر ارائه کرد.

دستورالعمل‌های مربوط به آیین‌نامه اجرایی دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و ارجاع و دستورالعمل‌های استعدادیابی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در خصوص ساختار کمیته های تحت پوشش فدراسیون نیز بحث های لازم صورت گرفت.

در ادامه این جلسه غلامعلی میرزایان به عنوان نماینده دانشجویان و دکتر مرتضی ناجی از اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان نماینده دانشگاه در هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی به رسم یادبود حضور یافتند. دستورات رئیس فدراسیون

با تصویب اعضای هیات رئیسه، مهدی مبینی به عنوان دبیرکل فدراسیون تیراندازی انتخاب شد و این تصمیم از سوی رئیس فدراسیون به وی ابلاغ شد.

همچنین احکام جناب آقای عباس محمدی نایب رئیس و چنگیز مسیب زاده نماینده باشگاه ها که به پیش انتخاب مجمع و با امضای حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان رسیده بود توسط مرتضی تقدیم شد. قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان گفت: برای همه عزیزان به ویژه روسای تیم های استانی، مربیان، داوران و ورزشکاران آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.

دیدگاهتان را بنویسید