تصادف خونین در زاهدان 13 کشته و مجروح بر اثر برخورد 3 خودرو

تصادف خونین در زاهدان 13 کشته و مجروح بر اثر برخورد 3 خودرو

روز جدید : رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برخورد سه خودرو در ساعات اولیه بامداد امروز 13 کشته و مجروح برجای گذاشت.

فریبرز راشدی، رئیس اورژانس دانشکده پزشکی زاهدان گفت: حوالی ساعت 00:25 روز سه شنبه 24 خردادماه یکی از شهروندان زاهدانی از برخورد سه دستگاه خودروی پژو 405، پارس و سمند در حوالی اورژانس 115 خبر داد که پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. به صحنه

وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه که در بلوار خلیج فارس زاهدان رخ داد، یک نفر در دم جان باخت و 12 مصدوم دیگر با وضعیت وخیم به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان منتقل شدند. .

محمدرضا میرادی رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان نیز گفت: به محض ورود مجروحان به بیمارستان اقدامات درمانی آغاز شد اما متأسفانه به دلیل وخامت حال جسمانی چهار نفر از این افراد جان خود را از دست دادند. تلفات این حادثه ناگوار به پنج نفر رسید.»

وی با تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و حمایت های اورژانس، جراحی، ارتوپدی، احیا و اتاق عمل بیمارستان برای سایر مصدومان این حادثه خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 نفر در بخش مراقبت های ویژه و دو نفر در بخش جراحی هستند. بخش ارتوپدی یک نفر و 3 نفر دیگر پس از ارائه خدمات درمانی با وضعیت مساعد ترخیص شدند.

دیدگاهتان را بنویسید