تصمیم جدید نکونام برای عارف غلامی و حسینی

استقلال به تمرینات خود در تهران ادامه می دهد و جواد نکونام سرمربی آبی ها طی چند روز گذشته با بازیکنان مورد نظر خود مذاکره کرده است. بحران مدیریتی استقلال این باشگاه را با مشکلاتی در بازار نقل و انتقالات مواجه کرده است اما نکونام در تلاش است تا هر چه زودتر بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیرد. اگر لیست استقلال به زودی پر شود این تیم راهی ترکیه می شود و در غیر این صورت به احتمال زیاد اردوی ترکیه لغو خواهد شد.

*حسینی و بازگشت به میز مذاکره

استقلالی ها نتوانسته اند بازیکن جدیدی در خط دروازه بانی جذب کنند و آخرین خبرها حاکی از لغو جذب دروازه بان خارجی و نکونام برای حفظ سیدحسین حسینی است. نکونام هفته گذشته با این دروازه بان دیداری حضوری داشت و آخرین اخبار حاکی از آن است که طرفین در یکی از هتل های تهران جلسه ای دیگر برگزار خواهند کرد تا به جمع بندی نهایی در مورد تمدید قرارداد برسند. اگر استقلال با حسینی به توافق نرسد، اوضاع کمی پیچیده می شود و شاید نکونام از علیرضا رضایی به عنوان دروازه بان اول استفاده کند و آبی پوشان هم در تلاش برای به خدمت گرفتن خالد آبادی دروازه بان هستند.

تصمیم جدید نکونام برای عارف غلامی و حسینی

* گلمی برمی گردد؟
استقلال در خط دفاعی آرمین سهرابیان را وارد زمین کرد و به یک مدافع میانی دیگر نیاز دارد. بازگشت رافائل سیلوا منتفی است و او تا 10 روز به باشگاه استقلال فرصت داده تا به خواسته هایش عمل کند یا از استقلال شکایت خواهد کرد. دو گزینه برای تقویت خط دفاعی عارف آقاسی و سامان فلاح بودند که هر دو در دسترس نبودند و حالا دیگر گزینه ای در بین مدافعان میزبان باقی نمانده بود. با این حال دستیاران نکونام به او پیشنهاد داده اند که عارف گلمی را حفظ کند اما این مربی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

تصمیم جدید نکونام برای عارف غلامی و حسینی

* مرادمند تمدید کرد
محمدحسین مرادمند یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به پایان رسیده است. او هفته گذشته برای مذاکره به باشگاه رفت اما نتوانست با مدیران قبلی استقلال به توافق برسد. اصرار نکونام برای تمدید قرارداد مرادمند، یکی از مربیان این تیم به همشهری می گوید: باشگاه باید از نظر مالی با مرادمند به توافق برسد و این اتفاق می افتد.

تصمیم جدید نکونام برای عارف غلامی و حسینی

* استقلال در انتظار عزت اللهی
استقلال همچنان در حال مذاکره با این بازیکن برای آوردن سعید عزت اللهی است و حتی نکونام نیز با این بازیکن صحبت کرده و منتظر پاسخ نهایی هافبک ملی پوش است. این در حالی است که رسانه ها از نزدیک شدن او به پرسپولیس خبر داده اند و باید دید عزت اللهی در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.
نکونام در چند روز گذشته برای تقویت خط هافبک با روبرتو تورس، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال خوزستان در حال مذاکره بود، اما او مبلغ بالایی را پیشنهاد داده و بعید است نکونام دوباره با تورس مذاکره کند.

* گل مهم نکونام در فاز حمله

بدترین خبر برای استقلال و نکونام از دست دادن مهدی کایدی و محمد محبی است. کایدی به اتحاد کلبا می رود و محبی هم دیروز وارد روسیه شد تا با روستوف قرارداد امضا کند. این تیم اکنون با بحران خط حمله مواجه است و نکونام به دنبال اضافه کردن دو بازیکن خارجی به ترکیب خود است.

به گفته یکی از مربیان استقلال، آوردن مهاجم و وینگر خارجی مهم ترین هدف نکونام در فصل نقل و انتقالات است و وی ویدئوهای زیادی از گزینه های خارجی در این زمینه دیده است.

نکونام همچنان به جذب یاسین سلمانی امیدوار است و در صورت نرفتن وی به لیگ قطر، احتمال حضورش در استقلال بسیار زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید