تصمیم جنجالی یحیی گل محمدی مقابل دو ستاره پرسپولیس

پرسپولیس

به گزارش روزنو، فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه اولین بازی خانگی خود را مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی برگزار می کند اما همچنان خبری از تماشاگران نیست.

سرخپوشان که آخرین حضور هواداران خود را در ورزشگاه آزادی مقابل همین نساجی در لیگ برتر نوزدهم تجربه کردند، حالا باید در ورزشگاه آزادی در سکوت مقابل شاگردان خاموش الهامی به میدان بروند.
پرسپولیس خود را برای رویارویی با نساجی آماده می کند اما پیروزی 3 بر 1 این تیم مقابل فولاد در هفته اول هنوز صدای منتقدان فنی را به طور کامل ساکت نکرده است.

عملکرد “قرمزها” در نیمه اول اهواز مورد انتقاد پیشکسوتان این تیم قرار گرفت تا رضا اسدی با اینکه گلزنی کرد اما همچنان برای بازی سازی اش زیر سوال بود.
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از این برد در تمرین تیمش با حاشیه مواجه شد که خیلی زود به آن پرداخت. علیرضا ابراهیمی خرید جدید این تیم در خط دفاعی به نیمکت نشینی اعتراض کرد تا یحیی با واکنش تند خود مانع هر گونه برتری در بین سرخپوشان شود. رفتاری که باعث شد این بازیکن عذرخواهی کند تا بتواند با هم تیمی هایش به تمرینات ادامه دهد اما فعلا برای پرسپولیس بازی نمی کند.

سیامک نعمتی روی نیمکت در دیدار مقابل فولاد نیز شایعاتی مبنی بر نارضایتی خود از تصمیم یحیی منتشر کرد، اما آنچه مشخص است این مربی تصمیم گرفت به مدافعان خود بسنده کند، اما این احتمال وجود دارد که وحید امیری بار دیگر پست خود را تغییر دهد و به عنوان یک بازیکن بازیکن پشت مهاجم در تیم بروید. بنابراین سعید آقایی به گزینه دفاع چپ در این تیم تبدیل خواهد شد.

یحیی در خط هافبک خود با مشکلات شیرین بازگشت کمال کامیابی نیا مواجه شد. بازیکنی که بدون شک می تواند بازی حریف را به خوبی از بین ببرد و مکمل خوبی برای بازی ساز تیم باشد. با این حال غیبت طولانی کمال در ترکیب پرسپولیس خطر استفاده از او را در بین 11 بازیکن برتر افزایش می دهد. بنابراین بعید است رضا اسدی با وجود انتقادات فراوان در کنار میلاد سرلک بار دیگر در کمربند میانی این تیم قرار بگیرد.

یحیی با حضور امیری در جمع هافبک ها چاره ای جز نشستن روی نیمکت امید عالیشاه یا احسان پهلوان ندارد.

اتفاقی که در تمرین پرسپولیس می افتد فرصت نیمکت نشینی امید عالیشاه در جدال نساجی است اما باید منتظر ماند و دید که گل محمدی در آخرین ساعات مانده به این دیدار چگونه قصد دارد خط هافبک نساجی ها را در اختیار بگیرد.
در خط حمله، عملکرد ضعیف مهدی عبدی باعث شد تا یحیی گل محمدی فرصتی برای بازی امروز با عیسی آل کثیر در ترکیب اصلی داشته باشد. حامد پاکل هم شرایط مساعدی دارد اما به دلیل سیستم بازی پرسپولیس فعلا در ترکیب نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید