مدیران پرسپولیس مقابل ستاره فراری یحیی گل محمدی

مدیران پرسپولیس مقابل ستاره فراری یحیی گل محمدی

بوژیدار رادوشوویچ که باسابقه ترین بازیکن خارجی این باشگاه در 6 سال گذشته در پرسپولیس لقب گرفته است، پس از جدایی قرمزها از کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده است تا قرمزها درگیر پرونده جدیدی شوند.

در حالی که گفته می شود قرمزها در صورت مجرم شناخته شدن رادو باید یک میلیون دلار به او بپردازند، مشاور حقوقی جدید باشگاه پرسپولیس نظر دیگری دارد، او شکایت کرد و ما هم به فیفا پاسخ دادیم. شکایت او به باشگاه رسید و ما جواب آن را فرستادیم. ما حفاظتی فراتر از تصور داشتیم.»

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امکان کاهش مبلغی که پرسپولیس در این مورد باید بپردازد وجود دارد، گفت: اسنادی ارائه شده که به هیچ وجه ادعای رادو را قبول نمی کند.

قائم مقام باشگاه در پرسپولیس با بیان اینکه رادو مدعی شد قرمزها امضای او را جعل کرده اند، گفت: این فقط یک پرونده قضایی است و ما اسنادی داریم که به او پول پرداخت کرده ایم.

باشگاه پرسپولیس درگیر پرونده ای است که احتمالاً یکی از گران ترین بدهی های تاریخ این باشگاه را متحمل می شود، قرمزها در صورت مجرمیت باید علاوه بر خسارت حدود یک میلیون یورویی، هزینه قضایی نیز بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید