تصمیم عجیب ریکاردو ساپینتو برای تبدیل شدن به یک ستاره مستقل

تصمیم عجیب ریکاردو ساپینتو برای تبدیل شدن به یک ستاره مستقل

سیاوش یزدانی اگرچه در ماه های اخیر به عنوان بازیکن به مارینرز پیوسته است اما مدت زیادی از تمرینات تیمی غایب بوده است. یزدانی در ماه های اول خدمت سربازی، آن طور که خودش در مصاحبه ای گفته حتی آموزش خاصی ندید.

این مدافع باتجربه هفته گذشته چند روزی به تمرین ملوان رفت و کار خود را آغاز کرد اما با نامه عدم درخواست مازیار زارع سرمربی انزلیچی ها مواجه شد و دوباره راهی پادگان شد!

اکنون که یزدانی توانسته از خدمت سربازی معاف شود و به استقلال برگردد، مشخص است که از شرایط بدنی ایده آل فاصله دارد و باید زمان زیادی را برای آماده سازی اختصاص دهد.

یزدانی روز گذشته به تمرین استقلال اضافه شد اما اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندارد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال پس از صحبت با سیاوش و اطلاع از آخرین وضعیت بدنی وی، این بازیکن را به بدنساز استقلال سپرد تا به صورت انحصاری با او کار کند و او را از نظر بدنی آماده کند.

با این تفاسیر به احتمال بسیار زیاد حضور یزدانی در تیم استقلال و عملکرد او در حال حاضر امکان پذیر نیست و این بازیکن نیاز به تمرینات بدنی دارد. یزدانی به احتمال زیاد بازی های بعدی استقلال را از دست خواهد داد و باید دید چه زمانی می تواند در تیمش به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید