تصمیم مهم یحیی گل محمدی ترک عادت

تصمیم مهم یحیی گل محمدی  ترک عادت

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی یک بر یک مقابل گل گهر سیرجان با 42 امتیاز با اختلاف 5 امتیازی نسبت به استقلال تهران که صدرنشین است در رده دوم جدول قرار گرفت.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با وجود اینکه نتایج تیمش در آستانه هفته بیستم لیگ برتر بهتر از فصل گذشته است، همچنان از افزایش اختلاف امتیاز با استقلال تهران ناراضی است.

سرمربی صوفیه برخلاف فصل گذشته بارها ترکیب خود را تغییر داده تا نشان دهد همچنان در برخی پست ها با کمبود بازیکن مواجه است.

گل محمدی همچنان از عملکرد بازیکنانش در خط دفاع ناراضی است و به همین دلیل زمزمه هایی مبنی بر تغییر لیست این بازیکنان برای دیدار مقابل مس رفسنج به گوش می رسد.

سرمربی پرسپولیس در این فصل در لیگ برتر 9 بار ترکیب اصلی خود را تغییر داده و به نظر می رسد از ایجاد ثبات فنی در تیم تحت هدایت خود دست بردارد و با وجود تاکتیک های خاص خود از بازیکنان مختلف استفاده کند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19 دوشنبه هفته جاری در حالی میزبان کپر رفسنجان است که شاگردان محمد ربیعی با 33 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند تا بازگشت سرخپوشان پایتخت به جاده قهرمانی در این فصل چالشی جدی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید