تعیین ترکیب نهایی تیم ملی ایران با حضور یک لژیونر قهرمانی هندبال جهان


ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921224

ترکیب نهایی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی هندبال جهان مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی هندبال کشورمان عازم دیدارهای تدارکاتی لهستان شد. اسامی فینالیست های اعزامی به مسابقات و مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد. بر این اساس محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، میتبی حیدرپور، پوجا نوروزی نژاد، محمدرضا کاظمی، میلاد قلندری، محمد کیانی، یاسین کبیریانجو، سلامان بربت، علی کهزاد، رضا یادگاری دهکردی، افشینوس مهدیس‌دق. محمدرضا اوری، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، محمدمهدی بهنام نیا، شهاب صادق زاده و صابر حیدری بازیکنان تیم ملی اعزامی به لهستان خواهند بود.

تنها لژیونر اعزامی به این تورنمنت پویا، نوروزنژاد است که در لهستان به بقیه بازیکنان می پیوندد. سید علیرضا موسوی و شاهو نصرتی دیگر لژیونرهای دعوت شده به اردوی تیم ملی بودند که موسوی مصدوم شد و نصرتی به دلیل شرایط باشگاهش نتوانست تیم ملی را در این مسابقات همراهی کند.

تیم ملی هندبال ایران با این ترکیب 20 نفره صبح روز سه شنبه 22 دی ماه 10 روز مانده به آغاز مسابقات قهرمانی جهان برای حضور در مسابقات چهارجانبه راهی لهستان، محل برگزاری مسابقات قهرمانی مردان جهان می شود. مسابقات با حضور ایران، لهستان، مراکش و بلژیک. ملی پوشان یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم ملی کره جنوبی خواهند داشت. بیست و هشتمین دوره جام جهانی مردان از 21 دسامبر تا 9 فوریه با میزبانی لهستان و سوئد برگزار می شود. تیم ملی ایران در گروه A این مسابقات با شیلی، مونته نگرو و اسپانیا همگروه است.

دیدگاهتان را بنویسید