تمجید سلبریتی ها از فیلم ضد اسلامی ادای احترام به ملت ایران است


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844431

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس، ضمن محکومیت فیلم ضد ایرانی عنکبوت مقدس، خواستار افشای چهره سلبریتی هایی شد که با امکانات جمهوری اسلامی بزرگ شده اند و اکنون ارزش های ملت را مخدوش کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین محمد صالحی در گفت و گو با صاحب نیوز، فیلم ضداسلامی عنکبوت مقدس را که به دلایل سیاسی و محتوای ضد اسلامی با وجود کاستی های فنی متعدد برنده جایزه جشنواره بین المللی کن شد، محکوم کرد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در یازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: امام رضا (ع) و ارزش ها و مقدسات اسلامی خط قرمزهای کشور و ملت ایران است و هرگونه نقض این خطوط قرمز است. باید به شدت برخورد شود.

وی ضمن توجه به اهمیت هنر برای دست اندرکاران دینی و تاکید بر لزوم استفاده از این ابزار برای نشان دادن زیبایی دین مبین اسلام، استفاده از ابزار هنری برای تحریک محتوای شیطانی را ناپسند دانست و از اهالی سینما خواست تا با آن برخورد کنند. .

عضوکمیسیون شورای مجلس حمایت برخی سلبریتی ها از این فیلم ضد اسلامی را نشان دهنده بی اهمیتی ارزش های دینی و اسلامی و همچنین بی اهمیت بودن خط قرمزهای مردمی برای این افراد دانست و خواستار افشای چهره آنها شد.

محمد صالحی گفت: نباید شرایط به گونه ای فراهم شود که عده ای با امکانات جمهوری اسلامی قیام کنند و رشد کنند و بعد اسلام و کشور را نابود کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید