توضیحات رامبد جوان برای برداشتن نقاب در «خندوانه»/ اجازه گرفتیم


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843116

رامبد جوان پس از حواشی و انتقادها از حذف نقاب در «خندوانه» دلایل تصمیم خود را توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دو شب پیش خندوانه اعلام کرد که تا دو سال دیگر مخاطبان در استودیوی ضبط این برنامه نقاب از چهره بردارند و به نوعی این مراسم را جشن بگیرند.

برداشتن ماسک ها با نوعی حاشیه همراه بود و علیرغم اینکه سازنده در مصاحبه ای اعلام کرده بود این اقدام با مجوز همراه بوده است، برخی مسئولان و کارشناسان بهداشتی بر خلاف مصوبات و گزارش های ستاد ملی از آن انتقاد کردند. . آنها تاج را می شناختند.

رامبد جوان اما شب گذشته ۱۹ خرداد ماه بار دیگر درباره حذف ماسک از پروتکل های بهداشتی این برنامه توضیح داد.

وی با تاکید بر اینکه در حال گرفتن مجوز برای این اقدام هستیم، گفت: به ما اجازه داده شد در استودیو نقاب خود را برداریم. به دلایلی که ارائه می کنم؛ اول، تهویه بسیار قوی که در استودیو ما وجود دارد. دوم، همه شرکت کنندگان دو تا سه دوز از واکسن را دریافت کردند. ثالثاً اینجا سقف بسیار بلند است و فاصله رعایت می شود.

وی افزود: به همین دلیل به ما اجازه استفاده از این فرصت داده شده است، اما به این معنا نیست که مردم در سراسر کشور می‌توانند ماسک‌های خود را برداشته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

وی افزود: ستاد ملی تاج و تخت روز انهدام تاج را اعلام می کند و بقیه می توانند جشن بگیرند و نقاب بردارند.

در نهایت مرد جوان گفت: این اقدام فقط برای استودیو ماست و الان دیگر برنامه ها و استودیوهای دیگر شناخته شده است و من نمی دانم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید