تکرار ژست مسی توسط ترابی بعد از گل دربی

پس از به ثمر رساندن گل تعیین کننده در دروازه جنوب، امید عالیشاه در موقعیت سی و ششم به سمت هواداران متعصب پرسپولیس شتافت. لحظه ای دیگر برای گلزنان سرخپوشان در تاریخ دیدارهای این تیم در ورزشگاه آزادی؛ وقتی تصمیم می گیرند در مقابل هواداران تیمشان تشویق کنند تا در شادی واقعی پیروزی سهیم شوند.

عالیشاه که پس از نیمکت نشینی گلی دیدنی و حساس به ثمر رساند، بلافاصله پس از این اتفاق پیراهن خود را در آورد تا تاریخ در دربی تکرار شود. او به عنوان یکی از مهره های کلیدی دربی پرسپولیس گل پیروزی را وارد دروازه استقلال کرد و پس از پاره شدن پیراهن خود، با وجود اصرار پرسپولیسی ها برای پنهان کردن صحنه، با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. این بار اما ساختگی نبود و اگر داور کارت را می داد شما آن خوشحالی را کسب می کردید.

اما همانطور که پرسپولیسی‌ها پس از یک بازی مطمئن در وقت‌های اضافه با گل عالیشاه به پیروزی مطمئن بودند، این مهدی ترابی بود که پیراهن امید عالیشاه را از دستش گرفت و در حرکتی شبیه به لیونل مسی در ال کلاسیکوی معروف. برنابئو، آن را جلوی چشمانش گذاشت.» هواداران دست تکان دادند.

تکرار ژست مسی توسط ترابی بعد از گل دربی

هنوز تصاویر مختلفی از این صحنه منتشر نشده است که برخی از آنها به دلیل شرایط خاص پس از گل دوم پرسپولیس است، اما در تصاویری که در این لحظه قابل مشاهده است، حرکت ترابی توسط دوربین ها ثبت شده است که یکی از بهترین ها را ثبت کرده است. گل های جالب این دیدار وقتی ترابی پارچه قرمزی را در دست به سمت ماتادورها می گیرد و برای همراهش تکان می دهد.

لیونل مسی که پس از گلی که در ال کلاسیکو در سال 2017 به ثمر رساند، پیراهن خود را در آورد و برای جشن موفقیتش به تماشاگران نشان داد. حرکتی که مهدی ترابی در دربی 111 تکرار کرد.

تکرار ژست مسی توسط ترابی بعد از گل دربی

شاید مهدی ترابی چندان اهل شعار و این گونه حرکات نبود اما فضای دربی 111 او را با خود همراه کرد. بعد از اشتباهی که در خط میانی رخ داد و روزبه چسمی برای جنجالی کردن بازی به مهدی ترابی حمله کرد، احتمالا ترابی منتظر این لحظه بود. تماشایی که البته شاید ناخودآگاه و خود به خود به ذهنش خطور کرده باشد.

در نهایت ترابی که یکی از بهترین های تیمش و می توان گفت بهترین بازیکن زمین بود، جشن را با سوت پایان بازی ادامه داد و یک جام دیگر به افتخارات چندین ساله خود در پرسپولیس اضافه کرد. او و وحید امیری نمادهای تیمی هستند که از موفقیت خسته نمی شوند. با اینکه خودشان خسته شده اند و تا 120 دقیقه امکان نمایش تند و هوشمندانه و خطرناک ترابی برای ترابی وجود نداشت اما پس از گل فوق العاده اش تا آخرین لحظه مسابقه به درخشش خود ادامه داد. که می تواند تک گل این بازی باشد.بابا و همراه با دیگر ستاره این بازی امید عالیشاه جشن پیروزی گرفتند.

او برای پرسپولیس در این فصل نقش مسی را در سال های قهرمانی بارسا بازی کرد. بازیکنی که با تعصب خاصی به پرسپولیس چندین بار برای تیمش می دود و به اصطلاح می میرد.

مهدی ترابی شب گذشته برای دومین بار با پرسپولیس قهرمان جام قهرمانان شد.

تکرار ژست مسی توسط ترابی بعد از گل دربی

تکرار ژست مسی توسط ترابی بعد از گل دربی

دیدگاهتان را بنویسید