تکواندوکار زنجانی به مدال برنز مسابقات جهانی کره جنوبی دست یافت

ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783845

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان در گفت وگویی از موج رسا خبر داد;

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کره جنوبی گفت: این ورزشکار زنجانی به مدال برنز دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی سپهری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به ثبت نام تیم استان زنجان در لیگ کشوری پومسه گفت: با هزینه هیئت تکواندو تیم های پومسه استان 15 میلیون تومان ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم پومسه استان برگزار شد، گفت: برخلاف سال 1378 که به دلیل مشکلات قلبی استان زنجان موفق به کسب مدال نشد، امسال ورزشکاران زنجانی از مسابقات دست پر بازخواهند گشت.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه 60 تکواندوکار در این لیگ ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: حدود 25 تکواندوکار از استان زنجان به لیگ کشور راه یافته اند.

وی با بیان اینکه برای اعزام به مسابقات کشوری دو تیم جوانان در تیم های مردان و زنان ثبت نام کرده ایم، افزود: امسال اولین سالی است که هیئت تکواندو استان از سه تیم تکواندو استان حمایت کرده است.

سپهری با بیان اینکه 50 درصد از واریزهای لیگ آینده سازان انجام شد، گفت: تا امروز حدود 35 میلیون تومان برای ثبت نام این تیم ها در استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه لیگ آینده پژوه بانوان در هر ده وزن نماینده دارد، افزود: در قسمت آقایان در هر ده وزن ورزشکاران اعزام خواهیم کرد.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه لیگ انفرادی استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: به دلیل شرایط کرونری مجبور شدیم لیگ را به صورت انفرادی برگزار کنیم.

وی با اشاره به حضور یک ورزشکار زنجانی در مسابقات جهانی کره جنوبی تصریح کرد: سونا رزاقی در رده سنی 31 تا 40 سال که به صورت آنلاین برگزار شد به مدال برنز دست یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید