تیراندازی آزاد روستایی قهرمانان مرحله هفتم تراپ و اسکیت / دیدار سرپرستان تیم ها و گوربانی مشخص شدند.


ساعت: 20:34
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920902

قهرمانان مرحله هفتم تیراندازی تراپ و آزاد کشور مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه همفکری روسا و روسای کمیسیون های تیراندازی استان ها و مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی با حضور مهدی مبینی، عباس محمدی و کبری گیاشی دبیر کل و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی و تیراندازی در مشهد برگزار شد. اعضای رهبری .

در این جلسه مشورتی روسای هیئت های استانی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل تیراندازی پرداختند و همچنین از حضور قربانی در استان ها و پیگیری مسائل و مشکلات هیئت های استانی قدردانی کردند.

مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان این بحث و پس از استماع نقطه نظرات روسای هیئت های استانی گفت: از آنجایی که تیراندازی یک ورزش اسلامی است و با توصیه پیامبر اکرم (ص) به عنوان امری مستحب بر آن تاکید شده است. حضرت امام خمینی(ره) برای ثمربخشی.از جنبه معنوی ورزشکاران، مسئولین، تیم ها و مدیران، اولین جلسه مجمع را در جوار حرم نورانی سامان الحاج امام رضا(ع) برگزار کردیم که با استقبال خیل عظیم حاضرین همراه شد. چ. امیدوارم اجتماع بعدی در صحن امام حسین (ع) باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: تاکید زیادی بر تبادل تجربه بین هیئت ها دارم و هیئت ها می توانند در این راستا تبادل نظر کنند. برگزاری مسابقات کشوری نیز در دستور کار است و از پیشنهادات در این راستا استقبال می کنیم.

وی در ادامه افزود: راه اندازی کارگاه تعمیر سلاح در هیئت ها. علاوه بر این، در نظر داریم در هر جلسه کمیته اصلی دو نماینده از هیئت های استانی به عنوان مهمان داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: دو دوره مسابقات تیراندازی برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شد. مرحله دیگری از این مسابقات تا پایان سال این هفته در قم توسط فدراسیون برگزار می شود.

وی در پایان گفت: از توسعه بحث آموزش و پرورش در استان ها استقبال می کنیم و فرهنگیان با حضور در استان ها می توانند نقش مهمی در این حوزه داشته باشند. تایید حضور من در سفر استانی را حتما پیگیری کنید تا نتیجه بدهد. استفاده از توانمندی استانداری ها، ارتش، ارتش و سایر سازمان ها از جمله اقداماتی است که هیئت ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند. همچنین تیم ها باید تمرینات نخبه و قهرمانی را سرلوحه برنامه ها قرار دهند و ارتباط قوی با کمیته استعدادیابی فدراسیون برای انتخاب بهترین ها از استان داشته باشند.

پایان هفتمین مرحله مسابقات اسکیت آزاد با قهرمانی علی دوستی

هفتمین دوره مسابقات اسکیت بازی آزاد امروز جمعه 18 آذرماه در حالی برگزار شد که علی دوستی از مازندران اول، مهران امینی از تهران دوم و امیرمحمد دادگر از تهران سوم شدند. عبدالقدیر شیرمحمدی گلستانی نیز چهارم شد.

بیرانوند قهرمان مرحله هفتم مسابقات تراپ آزاد شد

هفتمین مرحله مسابقات هدف پرواز آزاد در رشته تراپ در زمین هدف پروازی زنده یاد اینانلو برگزار شد که در نهایت محمد بیرانوند از لرستان مقام اول، محمد حسین اول اصفهان دوم و مسعود عزیزیان از تهران سوم شدند. علی یاراحمدی از لرستان نیز چهارم شد.

دیدگاهتان را بنویسید