تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا تیم ملی بانوان کشورمان به مدال نقره رسید / تیم مختلط به مدال برنز رسید

ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785300

در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش، تیم بانوان کشورمان به مدال نقره و تیم مختلط به مدال برنز دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، راحله فارسی و کوثر هوشنودیکیا در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه 235 بر 229 مغلوب تیم کره جنوبی شد و به مدال نقره دست یافت.

تیم ایران در دور اول مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش رفت و با نتیجه 227 بر 226 به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. تیم ایران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 227 بر 220 مقابل هند به برتری رسید و در دیدار فینال رقیب کره جنوبی بود.

میکس تیم ایران با گیسا بایبوردی و امیر کاظم پور در بالاترین دیدار مقابل قزاقستان پس از تساوی 154 بر 154 به مدال طلا دست یافت و به مدال برنز دست یافت.

پیش از این تیم ایران در دور اول مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش رفت و با نتیجه 157 بر 154 به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. تیم ایران در دیدار نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی رفت و پس از تساوی 156 بر 156 تیر طلا به ثمر رسید و در نهایت با شکست ایران مقابل کره، تیم ملی کشورمان از راهیابی به فینال بازماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید