تیم های عربی به دنبال صید شاه ماهی ساپینتو و استقلال هستند

تیم های عربی به دنبال صید شاه ماهی ساپینتو و استقلال هستند

تنها دو هفته به پایان لیگ برتر پرتغال باقی مانده و تیم انتهای جدول سانتا کلارا است که از 32 بازی 19 امتیازی از دست داده و امیدی به تغییر اوضاع و ماندن در جدول بازی ها ندارد و نیاز به فصل بعد به لیگ برمی گردیم

جالب است بدانید در فصل قبل سانتا کلارا با محمد محبی روزهای خوبی را در لیگ برتر پرتغال تجربه کرد. این تیم از 34 بازی 40 امتیازی شد و در رده هفتم لیگ برتر ایستاد. محمد محبی اگرچه اولین فصل حضورش در سانتا کلارا و لیگ برتر پرتغال را سپری می کرد و دیر به اردوی این تیم پیوست و چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در ترکیب سانتا کلارا نمایش های خوبی داشت. از بازی های خوب محمد محبی در تیم سانتا کلارا می توان به عملکرد خوب او مقابل پورتو در جام حذفی اشاره کرد که در آن پاس گل داد. همچنین بازی مقابل بنفیکا در لیگ برتر پرتغال که در آن گلزنی کرد. گویا سانتا کلارا به خاطر همین کلاس هفتم کمی مغرور بوده و در ابتدای فصل به بهانه پول درآوردن به راحتی ستاره های خود از جمله محمد محبی را از دست داده است. بدون شک یکی از بزرگترین حسرت های بابانوئل از دست دادن ستاره هایی از جمله محمد محبی است. چون کسب این درآمدها و از دست دادن ستاره هایی مثل محمد محبی باعث شده این تیم به لیگ دسته اول سقوط کند!

محبی بازیکن تیم سانتا کلارا است و طبق قانون باید در ابتدای فصل به اردوی این تیم برگردد اما ستاره استقلال که در این فصل 8 گل برای آبی پوشان به ثمر رسانده است، تمایلی به بازگشت به بابانوئل ندارد. و در لیگ اول پرتغال بازی کند. به خصوص با حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی، او به اردوی تیم ملی بازگشته و شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا در قطر را دارد. شاید بد قولی باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات باشگاه سانتا کلارا، ادامه حضور او در جمع آبی پوشان را با چالش مواجه کند، اما او مطمئنا تمام تلاش خود را می کند تا مجبور به بازگشت به اردوی تیمش در فوتبال پرتغال نشود، زیرا در این صورت باید در این تیم بازی کند. لیگ 1. پرتغال باید بازی کند و برای پیشرفت در لیگ برتر تلاش کند.

جالب اینجاست که شنیده می شود محمد محبی از تیم های عربی پیشنهاد دارد و حتی باشگاه سپاهان در تلاش است تا محمد محبی را به مذاکره با شگاه سانتا کلارا بازگرداند. اما این ستاره رابطه خوبی با ریکاردو ساپینتو دارد و در صورت تمدید قرارداد این مربی از سوی باشگاه استقلال، دوست دارد دوباره در جمع آبی پوشان حضور داشته باشد. به خصوص که ماموریت آنها در این فصل در استقلال ناتمام ماند. قهرمانی لیگ برتر. هر چند محمد محبی موفق شد با استقلال سوپرجام را لمس کند و این شانس را دارد که یک جام دیگر به مجموعه افتخاراتش با این تیم اضافه کند. جام حذفی قهرمانان. آنها برای صعود به فینال بین محمد محبی و استقلال باید روز 12 خرداد در ورزشگاه آزادی از سد نساجی بگذرند.

دیدگاهتان را بنویسید