جام ریاست جمهوری هندبال بانوان شکست دختران ایرانی مقابل ازبکستان/ قاسمی بهترین بازیکن زمین شد

ساعت: 00:16
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790906

تیم ملی هندبال بانوان در اولین دیدار خود در جام جهانی در جام ریاست جمهوری شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران در اولین دیدار خود در جام ریاست جمهوری با نتیجه 37 بر 32 مقابل ازبکستان شکست خورد.

در این دیدار که از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) آغاز شد، تیم ملی بانوان بازی را خوب آغاز کرد و چند بر صفر از حریف پیش بود اما در ادامه سرعتی های ازبکستان به بازی برگشتند و نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند. امتیاز 20. در 18 به پایان برسانید.

تلاش ملی پوشان کشورمان در نیمه دوم نتیجه ای نداشت و در پایان با نتیجه نزدیک به 37 بر 32 در اولین دیدار خود در جام ریاست جمهوری شکست خورد.

شاگردان عزت الله رزمگر و خدیجه قانع در دومین دیدار خود در جام ریاست جمهوری از ساعت 17:30 شنبه 20 آذر به مصاف آنگولا می روند.

مسابقات جهانی هندبال بانوان/ افتخاری دیگر برای هندبال بانوان؛ الناز قاسمی بهترین بازیکن بازی ایران و ازبکستان

در پایان دیدار تیم های ملی هندبال ایران و ازبکستان در آستانه جام جهانی 2021 اسپانیا، الناز قاسمی عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

الناز قاسمی در این دیدار عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و توانست 9 گل به ثمر برساند و در نهایت به عنوان مفیدترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

پیش از این در دیدار تیم های ملی ایران و نروژ، فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران عنوان مفیدترین بازیکن زمین را کسب کرده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید