جام هندبال ریاست جمهوری تقابل دختران ایرانی با قهرمان آفریقا/ خلیلی باز هم بهترین بازیکن زمین شد

ساعت: 19:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791348

شکست سخت تیم ملی هندبال بانوان مقابل آنگولا

تیم ملی هندبال بانوان ایران مقابل قهرمان آفریقا شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، وی در ادامه رقابت های هندبال قهرمانی بانوان جهان و در جام ریاست جمهوری بانوان ایران مقابل آنگولا قهرمان آفریقا شکست خورد.

بازیکنان آنگولا با قدرت بدنی بالا و هیکل درشتی که دارند از ابتدای بازی بازیکنان ایران را تحت فشار قرار دادند.

نیمه اول این دیدار که از ساعت 17:30 امشب (شنبه) آغاز شده بود با نتیجه 4 بر 24 به سود آنگولا به پایان رسید. تیم آنگولا از ابتدای نیمه دوم در بازی هجومی و قدرتی (بازی بدون دروازه بان) به میدان رفت و باز هم ایران را تحت فشار قرار داد.

در نهایت این دیدار با نتیجه 8 بر 41 به پایان رسید.

آنگولا که 16 بار در مسابقات جهانی و 6 بار در المپیک شرکت کرده است، از ابتدا با تجربه بیشتری توپ را از آن خود کرد و تیم ملی ایران که اولین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند، مقابل قهرمان آفریقا قرار نگرفته است.

شاگردان عزت الله رزمگر و خدیجه گنه روز دوشنبه 22 آذرماه در سومین بازی خود در جام ریاست جمهوری و آخرین دیدار خود در جام جهانی از ساعت 20 به مصاف کامرون خواهند رفت.

* سورپرایز مجدد دروازه بان ایران؛ هلیلی بهترین بازیکن بازی ایران و آنگولا است

فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران در دیدار مقابل آنگولا باز هم غافلگیر شد و عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

هلیلی که در دیدار مقابل نروژ تاریخ ساز شد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، حالا در دیدار مقابل آنگولا برای دومین بار عنوان مفیدترین بازیکن زمین را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید