جام هندبال ریاست جمهوری مبارزه دختران با شیرهای رام نشده کامرون / نبرد با غول های قهرمان آفریقا

ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791712

سومین دیدار تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان و در جام ریاست جمهوری مقابل کامرون برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران در ششمین دیدار خود از بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هندبال به میزبانی اسپانیا از ساعت 8 امروز (دوشنبه 21 آذرماه) به مصاف تیم ملی کامرون خواهد رفت. به وقت ایران هستم

کامرون به عنوان یکی از نمایندگان قاره آفریقا تاکنون در سه دوره جام جهانی اسپانیا حضور داشته است و بهترین نتیجه از این تعداد حضور، کسب مقام بیستم در سال 2017 است.

کامرون 17 بار در مسابقات قهرمانی آفریقا شرکت کرده و در سال 2021 به مقام دوم رسیده است.

5 تیم ملی در ترکیب اصلی تیم ملی کامرون در حال حاضر به عنوان لژیونر در خارج از کشور فعالیت می کنند و سایر بازیکنان این تیم در لیگ کامرون حضور دارند.

تأثیرگذارترین تیم ملی کامرون، کاریسما اکو است، با 39 ملی پوش دوبل فرانسوی-کامرونی که در حال حاضر در لیگ برتر زنان فرانسه در سلسوربل بازی می کنند، که در سال 2018 عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ زنان فرانسه را به دست آورد.

آبانگا و بارته (دروازه بان کامرون) در لیگ فرانسه، یانگا در ساحل عاج و نوئل ام بن در باشگاه ینی محله ترکیه دیگر لژیونرهای کامرونی هستند.

دیدار ایران با دومین نماینده آفریقا در حالی برگزار می شود که در دیدار مقابل آنگولا هیکل درشت و قدرت بدنی بالای این تیم فشار زیادی به تیم ملی ایران وارد کرد و چند بازیکن تیم ملی ایران را مصدوم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید