جانشین ستاره جنجالی استقلال مشخص شد

جانشین ستاره جنجالی استقلال مشخص شد

امیرحسین حسین زاده بازیکن جوانی که در اولین فصل حضورش در استقلال به پدیده این تیم و لیگ برتر تبدیل شد و با حضور در تیم ملی ایران پاداش درخشش خود را گرفت، حالا صحبت از قهرمانی ایران در جام جهانی است. phenom او در آستانه پیوستن به شارلوا بلژیک است و این را نه تنها خود این بازیکن بلکه مالک ایرانی الاصل این تیم بلژیکی نیز تایید کرده است.

شواهد حاکی از آن است که حسین زاده را باید یکی از بازیکنان قطعی استقلال دانست و ساپینتو اکنون کم کم خود را برای انتخاب جانشین برای این بازیکن آماده می کند.

اگرچه در ظاهر عزیز بیک امانوف هافبک ازبکستانی و چپ پای آبی ها شاید اولین و تنها گزینه جانشینی حسین زاده باشد تا یک ملی پوش ازبکستانی بتواند جای این ملی پوش ایرانی را در استقلال بگیرد. اما برای این منظور ساپینتو نگاهی به آرش رضاوند، دیگر هافبک تیمش نیز انداخت.

رضاوند که فصل گذشته به دلیل هجمه هواداران استقلال به فولاد مجبور شد در نیم فصل به فولاد برود، هرچند اولویتش بازگشت به فولاد برای فصل آینده بود اما این روزها هافبک مورد علاقه اوست. تغییر کرده و سرمربی پرتغال در تلاش است نظر این بازیکن را برای ادامه حضور در استقلال تغییر دهد.

این احتمال وجود دارد که آرش رضاوند که به شدت در تمرینات آبی پوشان حضور داشته است، فصل را تحت تاثیر سرمربی تیمش با استقلال آغاز کند تا به فصل قبل برسد. و در این مورد رضاوند به همراه عزیز بیک امانوف از جمله گزینه هایی هستند که می توانند جایگزین مناسبی برای امیرحسین حسین زاده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید