جانشین ستاره مصدوم پرسپولیس مشخص شد؟

جانشین ستاره مصدوم پرسپولیس مشخص شد؟

سعید صادقی پس از هفته ها مصدومیت به مصاف صنعت نفت رفت و در ترکیب اصلی پرسپولیس برای دیدار مقابل هوادار قرار گرفت. اما صادقی دوباره مصدوم شد و نتوانست به کار خود ادامه دهد و همانطور که اعلام شد مصدومیت صادقی جدی است و این بازیکن تا چند هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند. صادقی که امروز در تمرین گروهی پرسپولیس حاضر نشد، دیدار بزرگ حذفی جام حذفی را از دست داده و نمی تواند مقابل سپاهان به میدان برود.

گل محمدی به دلیل غیبت صادقی مطمئن نیست از کدام بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. با این حال سرمربی سرخپوشان 3 گزینه برای جایگزینی صادقی دارد. اولین گزینه حضور پریرا در خط حمله خواهد بود که در این صورت عمری یک خط به عقب برمی گردد و در سمت راست هافبک بازی می کند. گزینه دوم یحیی فیکس، بازی برای امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس خواهد بود.

عالیشاه در دو دیدار اخیر تیمش روی نیمکت بود و فرصت بازی پیدا نکرد. همچنین گزینه سوم گل محمدی استفاده از وحید امیری در خط هافبک یا حمله است. در این صورت علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی بازی خواهد کرد و امیری که نشان داده در سمت چپ خط دفاعی چندان موثر نیست، به عنوان هافبک چپ یا راست و یا یکی دو مهاجم پرسپولیس.

لازم به ذکر است گل محمدی گزینه هایی مانند استفاده از سروش رفیعی و سیامک نعمتی را روی میز دارد اما بعید است این اتفاق بیفتد و فرصت بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس به این دو بازیکن داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید