درخواست مهم ستاره آبی از ستاره مصدوم

درخواست مهم ستاره آبی از ستاره مصدوم

علیرضا علیزاده درباره وضعیت گل گهر سیرجان به خبرنگار ما گفت: بازی ها بسیار منسجم و پیشرو بود. فکر می کنم در آن یکی دو بازی که تمام کردیم می توانستیم پیروز شویم و شرایطمان را بهتر کنیم اما همین که روند رشد داشتیم این می تواند یک اتفاق مثبت برای تیم ما باشد.

وی در ادامه احمد موسوی و اریک اضافه کرد: احمد فوتبالیست بسیار خوبی است و در تیم های بزرگ بازی کرده و در گل گهر حضور داشته و با شرایط آن تیم آشناست و به نظر می رسد می تواند به ما و اریک کمک کند. یک بازیکن است.” صاحب خوب رزومه یک خارجی است و اگر خدا بخواهد می توانیم با هم هماهنگ باشیم و در نهایت به اهداف گلگوتا کمک کنیم.

هافبک مدافع آبی های سوریه در خصوص مصدومیت یونس شاکری و اینکه آیا غیبت او به تیم ضربه می زند یا خیر، گفت: جا دارد از تمام زحماتی که یونس در این دو سه سال اخیر برای گل گهر کشیده تشکر کنم. از نظر فنی و اخلاقی مهره بسیار خوبی است. یونس یکی از بهترین های ماست و جایش خیلی خالی است و چندین گل مهم برای ما به ثمر رساند و امیدوارم مصدومیتش هر چه زودتر بهبود یابد.

علیرضا در پایان در خصوص اینکه در پایان فصل با توجه به رتبه چهارم گل گهر چه نصیبشان می شود، افزود: صحبت در مورد جدول خیلی زود است. به گفته بازیکنان جدول تا هفته دهم شکل واقعی ندارد. امیدوارم در پایان فصل رتبه خوبی داشته باشیم و به آنچه شایسته آن هستیم برسیم. سال گذشته خیلی خوب کار کردیم اما امسال تیم منسجم و برابرتری داریم. امیدوارم اتفاق خیلی خوبی برای ما بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید