درخواست سرمربی استقلال از ستاره های آبی قبل از دربی

درخواست سرمربی استقلال از ستاره های آبی قبل از دربی

سید حسین حسینی کاپیتان اول تیم استقلال قبل از بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان دقایقی با سرمربی استقلال دیداری شخصی داشت و در مورد مسائل مختلف گفتگو کرد.

سیدحسین حسینی که دوشنبه هفته جاری زودتر از سایر استقلالی ها در تمرین حاضر شد، در گفتگو با سرمربی تیم درباره شرایط کلی استقلال، بازیکنان این تیم و بازی حساس پیش رو مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

دروازه بان استقلال که در این فصل جزو جدایی ناپذیر این تیم بوده است، قطعا در دربی مقابل پرسپولیس دستکش های اصلی این تیم را خواهد پوشید. به گفته بهزاد گلم پور (مربی دروازه بان های استقلال) با اینکه در دیدار فینال جام جهانی مقابل آمریکا تیم ملی را ترک کرد اما از نظر روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و مشکلی با استقلال ندارد.

ظاهرا ساپینتو نیز در جلسه ورودی این موضوع را با حسینی در میان گذاشته و دروازه بان تیمش را یکی از مهره های مورد اعتماد خود برای بازی با پرسپولیس دانسته است، اما شنیده ها حاکی از آن است که یکی از نکات مهم در این جلسه ورودی موضوع این بوده است. از بازیکنان تیم خواسته است که ساپینتو حسینی می خواهد مشکلات و موقعیت های تیم را در این زمینه مدیریت کند تا طبق وعده مدیریت باشگاه، مشکلات مالی به موقع حل شود و بر وضعیت روحی و روانی تیم تأثیری نگذارد. دربی

دیدگاهتان را بنویسید