درخواست ویژه استقلالی ها از تیم ملی قبل از دربی

درخواست ویژه استقلالی ها از تیم ملی قبل از دربی

روزبه چسمی که در اولین بازی تیم ملی مقابل انگلیس برخلاف اولین بازی تیم ملی در جام جهانی 2018 (مقابل مراکش که منجر به پیروزی تیم ملی شد) عملکرد ضعیفی در یک غیرنفر داشت. متخصص موقعیت، از نیمه دوم بازی مقابل ولز وارد زمین شد و شگفتی ساز شد.

روز گذشته فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا پوستری از زیباترین گل های جام حذفی را منتشر کرد که تصویر روزبهیشمی درشتی در وسط این پوستر دیده می شد. هواداران استقلال با دیدن این پوستر در فضای مجازی خطاب به کاپیتان دوم تیمشان نوشتند لطفا این گل های زیبا را برای پرسپولیس ارسال کنید.

گلی که چسمی با یک ضربه ناگهانی از راه دور در دیدار مقابل ولز به ثمر رساند آنقدر تعجب برانگیز بود که بسیاری از پیشکسوتان استقلال مدعی شدند هرگز ندیده بودند که روس چسمی با این دقت و زیبایی شوت کند! علاوه بر این، گل روزبه چشمی به ولز، مبنای گل دوم رامین رضاییان برای تیم ملی بود تا این دیدار 2 بر صفر به سومین پیروزی تاریخ فوتبال ایران در جام های جهانی گذشته تبدیل شود. شایان ذکر است که تیم ملی کشورمان پیش از این در جام جهانی 1998 فرانسه تیم آمریکا و در جام جهانی 2018 روسیه تیم مراکش را شکست داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید