چهار طرح آبی اضطراری کرمانشاه تا قبل از تنش آبی ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی یک برنامه‌ریزی مدون، تکمیل طرح آبی اضطراری چهار شهر هرسین، جوانرود، کرند و کرمانشاه تا قبل از تنش آبی سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.


به گزارش

خبرگزاری موج

کرمانشاه

، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از طرح تکمیل آبرسانی اضطراری به چهار شهر هرسین، جوانرود، کرند و کرمانشاه تا قبل از تنش آبی سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای برخی از این طرح‌ها با ۵۰ درصد پیشرفت اکنون در دست اجرا است.

رضا داوودی به مصوبات جلسه استاندار کرمانشاه، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو اشاره کرد و افزود: در این جلسه اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه‌های آبرسانی شهری استان تصویب شد.

وی یکی از اضطراری‌ترین این طرح‌ها را تکمیل خطوط انتقال آب به جنوب و جنوب شرقی شهر کرمانشاه عنوان کرد و گفت: این پروژه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اکنون در حال اجرا است و امیدواریم تا قبل از تنش آبی سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد و مشکلات تنش آبی این مناطق به حداقل برسد.

وی همچنین از اولویت‌دارترین این پروژه ها را رفع تنش آب شهری هرسین اعلام کرد که با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دست اجرا است و اضافه کرد: برای شهر هرسین؛ حفر هشت حلقه چاه، احداث مخزن آب، ایستگاه پمپاژ و اجرای خطوط انتقال آب همزمان باهم در حال تکمیل است.

داوودی گفت: با اجرای این طرح آبرسانی، آب مورد نیاز جمعیت ۵۰ هزار نفری شهر هرسین تامین می‌شود و دیگر در نقاط مرتفع شهر نیز مشکل نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه همچنین از اضطرار تکمیل طرح آبرسانی به شهر جوانرود و کرند تا قبل از سال ۱۴۰۳ خبر داد که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید