جدایی ستاره استقلال تایید شد؟

جدایی ستاره استقلال تایید شد؟

محمد محبی فصل گذشته به صورت قرضی برای استقلال بازی می کرد و دوست دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد اما مشکلات استقلال و سانتا کلارا ممکن است او را به تیم جدیدی بکشاند.

دو باشگاه روستوف روسیه و العین امارات خواهان به خدمت گرفتن محمد محبی هستند. باشگاه روسی اعلام کرد که حاضر است 850 هزار یورو برای بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بپردازد. این مقدار برای پرتغالی های سقوط کرده ایده آل است.

باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن محمد محبی با باشگاه سانتا کلارا وارد مذاکره شده اما این مذاکرات به نتیجه مثبتی منجر نشده است. پرتغالی ها تمایل زیادی به ادامه همکاری با تیم استقلال ندارند چرا که استقلال به دلیل تحریم های بین المللی نمی تواند به حساب سانتاگلرا پول واریز کند و همچنان از فصل گذشته به پرتغالی ها بدهکار است. باشگاه استقلال فصل گذشته باید 340 هزار یورو به سانتا کلارا می پرداخت اما این باشگاه پرتغالی تنها 110 هزار یورو دریافت کرد.

در صورت قبول محمد محبی قرار است موافقت نامه محمد محبی برای تیم روستوف صادر شود. روس ها عملکرد محمد محبی را در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و روسیه دیدند و حالا می خواهند او را بیاورند. در آن دیدار که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، محمد محبی یک پنالتی را به گل تبدیل کرد و مهدی طارمی گلزنی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید