ستاره استقلال جدا شد؟ نظر ستاره ملی پوش درباره جدایی از استقلال

ستاره استقلال جدا شد؟  نظر ستاره ملی پوش درباره جدایی از استقلال

یکی از ستارگان مورد بحث فوتبالدوستان در محافل استقلال، مهدی کایدی است که قراردادش با آبی های تهرانی به پایان رسیده و به عنوان بازیکن قرضی تا 18 تیرماه دیگر بازیکن استقلال نخواهد بود.

کایدی که این روزها به همراه سه بازیکن دیگر استقلال در اردوی تیم ملی به سر می برد، این روزها پیگیر اخبار تیم محبوبش مانند روزبه چسمی، سعید مهری و محمد محبی بوده است.

در مورد جدایی این بازیکن از استقلال نیز گفته می شود دوستان نزدیک قیدی در تیم ملی مانند سردار آزمون با او صحبت کرده و نظر او را در مورد جدایی احتمالی از استقلال و بازگشت به لیگ امارات جویا شده اند. ظاهرا مهدی قیدی در گفتگو با هم تیمی هایش گفته است که شخصا دوست دارد در استقلال بماند اما چون بازیکن شباب الاهلی است باید ببیند چه تصمیمی درباره او می گیرند.

از سوی دیگر اخباری درباره مهدی قیدی به گوش می رسد که مدیران باشگاه استقلال برای جذب مجدد این بازیکن دست از تلاش برنداشته اند. البته خبرهایی از فروش گران قیمت این بازیکن به تیم های دیگر اماراتی شنیده می شود.

لازم به ذکر است پس از پایان مسابقات کفا و بازگشت کایدی به تهران یا سفر وی به امارات، تکلیف این فوتبالیست برای ادامه یا عدم همکاری با تیم استقلال طی هفته های آینده مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید