جدایی ستاره محبوب از پرسپولیس; آزمایش ناموفق بود

جدایی ستاره محبوب از پرسپولیس;  آزمایش ناموفق بود

سعید آقایی پس از دو فصل حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست. با رفتن مستر، بی ثباتی در پست دفاع چپ پرسپولیس ادامه خواهد داشت و سرخپوشان در چند فصل اخیر بازیکنان زیادی را در این پست تجربه کرده اند و حالا یحیی گل محمدی باید حداقل تا وحید به دنبال گزینه جدیدی برای این پست باشد. زخم امیری خوب می شود.

سعید حقایی در دو فصل حضورش در پرسپولیس 69 بازی در تمامی مسابقات انجام داد که 6 پاس گل داد و گلی هم نزد. 6 پاس گل سعید آقایی در فصل گذشته ثبت شد و این بازیکن هم در لیگ و هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد اما آقایی در این فصل حتی یک گل هم به ثمر رساند تا شاید به خاطر همین آمار کادر فنی پرسپولیس تاکید کرد بدون تمدید با این بازیکن آقایی با پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم شد و این تیم را تا فینال آسیا همراهی کرد.

محمد انصاری بیشترین بازی را در دفاع چپ در چند سال اخیر در پرسپولیس انجام داده است. پس از مصدومیت این بازیکن که در نهایت منجر به جدایی او از سرخپوشان شد، موقعیت بسیار ناپایدار بود و چند بازیکن مورد آزمایش قرار گرفتند. انصاری در تعطیلات لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا مصدوم شد و سپس در هفته های پایانی لیگ نوزدهم گل محمدی گزینه های مختلف چپ را تست کرد. وحید امیری و محمد نادری 3 بار در این پست بازی کرده اند. شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه و مهدی ترابی دیگر بازیکنانی بودند که شانس خود را در این قسمت از زمین امتحان کردند.

پرسپولیس در ابتدای لیگ بیستم سعید حقایی را به خدمت گرفت و این بازیکن اولین بازیکن این پست بود و در 40 بازی لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفت اما باز هم بازیکنان دیگری در این دو فصل در دفاع چپ پرسپولیس بازی کردند. وحید امیری 13 بازی، علی شجاعی 6 بازی و علی نعمتی 1 بار در دفاع چپ به میدان رفتند. با جدایی آقای و شجاعی، پرسپولیس به جز وحید امیری برای فصل آینده محمدمهدی احمدی را به خدمت گرفته است که فرصت بازی در این پست را دارد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار دفاع چپ پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید